مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط گروه سایپا (26مرداد 98)

بازار خودروهای داخلی طی هفته گذشته وضعیت آرامی را پشت سر گذاشته و به همین دلیل خودروسازان کشورمان نیز، شرایط فروش کمتری را به بازار عرضه کردند. اما به نظر می‌رسد این کاهش فعالیت خودروسازان طی هفته آینده جبران خواهد شد و گروه سایپا با ارائه شرایط فروش جدیدی این موضوع را تایید کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند از شرایط نقد و اقساط این شرکت برای دو محصول ویژه اعلامی، استفاده نمایند و سفارش خود را با موعد تحویل 30 روزه ثبت کنند. گفتنی است که زمان شروع ثبت سفارش این شرایط فروش ساعت 10 صبح روز 26 مرداد ماه خواهد بود و با توجه به ظرفیت تعیین شده برای این شرایط فروش، تعداد محدودی از خودروهای ساینا و سراتو فروخته می‌شود.

شرایط فروش اقساطی گروه سایپا

  • این گروه خودروساز صرفا یک خودرو را برای فروش اقساطی اعلام کرده است. ساینا با رینگ آلومینیومی با قیمت 58 میلیون و 943 هزار تومان و تسهیلات 10 میلیون تومانی ارائه شده که اقساط تسهیلات مذکور طی 3 فقره چک 4 ماهه دریافت می‌شود.

شرایط فروش نقدی گروه سایپا

  • در شرایط فروش نقدی این شرکت نیز صرفا خودروی سراتو 2000 عرضه شده که طبق روال شرایط فروش‌های قبلی این شرکت، با قیمت 295 میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود.

سراتو سایپاشرایط و جزئیات ثبت سفارش در این فروش گروه سایپا

  • محدودیت کد ملی در این شرایط فروش سایپا فعال خواهد بود و طبق جزئیات اعلامی از سوی این شرکت، آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 تا به امروز از محصولات این شرکت خریدی داشته باشند امکان ثبت نام نخواهند داشت.
  • با توجه به اینکه محدودیت کد ملی در این ثبت نام وجود خواهد داشت، مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود و مبلغ پرداختی بدون هیچ سود و اضافه‌ای عودت خواهد شد.
  • با توجه به تصمیم مسئولین این شرکت، امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • امکان خرید انصرافی و صلح در این شرایط فروش فوری وجود ندارد.
  • با توجه به نیاز و درخواست مشتریان، ظرفیت فروش روزانه تعیین شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
  • درگاه پرداخت بانکی این شرکت در ساعات خاصی از روز باز خواهد شد که این ساعات با توجه به ساعت time.ir تنظیم شده و بدیهی است که در غیر ساعات اعلامی امکان پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.
  • به منظور تسهیل و تسریع در روند ثبت نام بایستی تمامی اطلاعات لازم برای ثبت سفارش در دسترس باشد.
  • پس از ثبت نام و ثبت سفارش امکان تغییر در جزئیاتی مثل کد ملی و نام و نام خانوادگی وجود نخواهد داشت.
  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری طبق دستور وزارت صنعت 20 درصد از ظرفیت تولید روزانه شرکت خواهد بود.
  • ثبت سفارش برای خودرها صرفا از محل رنگ‌های موجود خواهد بود.
  • گفتنی است که طبق توافق صورت گرفته با ایران‌خودرو، اطلاعات مشتریان دو شرکت خودروساز اشتراک گذاری شده و آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات این دو شرکت خریدی داشته‌اند، امکان ثبت سفارش و یا تحویل خودرو نخواهند داشت.

گفتنی است که این گروه خودروساز طی هفته‌های گذشته چیزی در حدود 70 هزار خودرو به بازار عرضه کرده است. طبق گفته‌های مدیران این شرکت به زودی تعداد بیشتری از محصولات این خودروساز به عرضه خواهد شد تا وضعیت محصولات سایپا در بازار به تعادل برسد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. فروش اقساطی هم به درد خودشان میخوره 10 یا 5 میلیون 4 چک 3 ماهه 51 میلیون باید نقد بدید
    کجای دنیا این شکلی اقساط میدن آخرش باید 50 درصد مبلغ خودرو نقد باشه

  2. مبلغ چک های دریافتی فقط برای پولدارها و دلال ها مناسبه…. قیمت خیلی بالاست و ارزش خرید نداره و قدرت خرید هم نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا