Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ابرخودروی بعدی بوگاتی چه شکلی است؟ + فیلم

اینکه قرار است به‌زودی، بوگاتی از ابرخودروی جدیدی خود در پبل بیچ (Pebble Beach) کالیفرنیا رونمایی کند، دیگر یک راز سربه‌مهر نیست.

این خودروساز، پیش‌تر تائید کرده بود که یک معرفی بسیار خاص و منحصربه‌فرد را برنامه‌ریزی کرده ولی می‌توان گفت این اولین باری است که بوگاتی، تیزری از ابرخودروی جدید خود قبل از رونمایی رسمی، ارائه می‌کند.

بر اساس شایعات، جدیدترین ابرخودروی بوگاتی قرار است به‌صورت خیلی زیاد از روی مدل EB110 SS مدل دهه 90 میلادی الهام بگیرد. ابرخودروی مربوط به اواخر قرن بیستم که هم ازلحاظ طراحی و خوش‌چهره بودن و هم ازلحاظ موتوری و قوای فنی، یک‌مهره بسیار خاص در صنعت خودروسازی محسوب می‌شده است.

در همین ویدئوی کوتاه نیز می‌توانیم در ابتدا معرفی EB110 SS را مشاهده نماییم که در پیست‌های مسابقه‌ای قدرت‌نمایی کرده و سپس، بوگاتی حواس ما را به سمت ابرخودروی جدیدش که انگار شباهت‌های زیادی به این خودرو دارد، جلب می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، تنها 10 نسخه از این ابرخودروی جدید ساخته خواهد شد که هر یک از آن‌ها با برچسب قیمتی 8 میلیون یورو، به فروش خواهند رفت. این یعنی هر یک از این سوپر اسپرت‌های جدید بوگاتی، حدود 9 میلیون دلار برای خریدار خود، قیمت می‌خورند.

اطلاعات فنی و مربوط به قلب تپنده این مدل جدید هنوز ارائه نشده است اما بر اساس رویه بوگاتی، این انتظار می‌رود که این خودرو نیز از موتور 8 لیتری 16 سیلندر که از 4 توربوشارژ استفاده می‌کند، بهره ببرد.

EB110 SS

در خودروی بوگاتی شیرون، موتور W16 می‌تواند قدرت بسیار بالای 1,479 اسب بخار را تولید کرده و این در حالی است که جدیدترین ابرخودروی بوگاتی، حتی توانایی تولید قدرتی بیشتر از آن را نیز دارد.

در طرف دیگر، خودروی EB110 SS بوگاتی، توسط یک موتور 3.5 لیتری V12 با استفاده از 4 توربوشارژ (quad-turbo) قدرت دهی می‌شد که توانایی ارسال 610 اسب بخار، به زیر پای راننده خود را داشت.

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.