مکمل بنزین
گوناگونخبر

وقتی تویوتا لندکروز،تیونینگ می‌شود!

اوایل ماه جاری میلادی، تصاویری از یک خودروی جذاب، خوش‌چهره البته تیون شده نظامی منتشر شد که نظر همه را به سمت خود جلب می‌کرد.

این تصاویر متعلق به یک تویوتا لندکروز بودند که با تیونینگ جذاب و زیبایی که روی آن صورت گرفته بود، چهره گیرایی به خود گرفته بود. پاتریوت کمپر نام همین گروه است که توانسته این لندکروز ژاپنی را تبدیل به یک هیولای نظامی با ظاهر تهاجمی کند که بتواند چهره یک لندکروز نوستالژیک را تبدیل به یک خودروی قدرتمند و خوش‌چهره نماید.

یکی از شاخصه‌های مهم و جذابی که توانسته است بیش‌ازپیش چهره این لندکروز قدیمی را جذاب کند، رنگ قهوه‌ای روشنی است که شرکت پاتریوت کمپر برای آن در نظر گرفته است. همچنین موارد دیگری مانند جلوپنجره قدیمی تویوتا لندکروز، نوارهای رنگی کشیده شده از روی کاپوت تا کناره‌های خودرو، خروجی‌های دود پلاستیکی در قسمت شاگرد کنار کاپوت و ارتفاع زیاد این لندکروز از سطح زمین، همگی از دیگر مواردی هستند که توانسته‌اند ترکیب زیبایی از یک لندکروز قدیمی را با جذابیت‌های بصری، ترکیب کنند.

اما تویوتا لندکروز سوپرتورر دیزرت، بیشتر از تغییرات و جذابیت‌های ساده ظاهری، دچار تغییر و تحول شده است. به‌طوری‌که درتریم دیزرت اپس (Desert Ops)، شاهد کیسه‌های هوا در قسمت عقب خودرو، یک کمک‌فنر پیشرفته JMACX برای فرمان، تقویت‌کننده هیدرولیکی ترمز، یک مخزن سوخت بسیار حجیم 180 لیتری و موارد دیگر که از ویژگی‌های خاص این لندکروزر شرکت پاتریوت کمپر هستند.

این شرکت، برچسب قیمتی پایه 128,110 دلاری را برای این لندکروز در نظر گرفته و گفته است که فروش این خودروی خاص تا مدت‌زمان محدود و در تعداد دستگاه محدودی انجام خواهد شد.

اگرچه ممکن است قیمت این لندکروز تیونینگ شده آفرود بسیار گران‌تر از خودروهای آفرودی باشد که در بازارهای جهانی و با برندهای متفاوت، به فروش می‌روند اما باد قبول کرد که نمی‌توان جذابیت‌های ظاهری و قدرت بالای این تویوتا را نادیده گرفت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا