مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین وضعیت فروش فوری سراتو و تحویل خودروهای سایپا

گروه خودروسازی سایپا که این روزها در تعطیلات تابستانی خود به سر می‌برد، خبر از تحویل روزانه محصولات فروخته شده داد. این گروه خودروساز همچنین اعلام کرد که شرایط فروش فوری سراتو ادامه داشته و توقف تولید این خودرو فعلا اجرایی نشده است.

به گزارش چرخان، شرایط فروش محصولات سایپا که چند هفته‌ای بود که بسیار زیاد شده بود و معمولا 3 یا 4 شرایط فروش مختلف توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شد. حالا به روزهای تعطیلی این خودروساز برخورد کرده ولی با توجه به عدم فروش مناسب بعضی از محصولات این شرکت، شاهد ادامه فروش آنها هستیم که سراتو از جمله این محصولات است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپااین شرکت که در روزهای گذشته اقدام به فروش اقساطی بعضی از محصولات مانند تیبا، پراید، ساینا و دیگر محصولات کرده بود و همچنین وانت نیسان دوگانه‌سوز و سراتو را به صورت نقدی به مشتریانش واگذار می‌کرد، حالا بدون انتشار شرایط فروش جدید، صرفا شرایط فروش قبلی را تمدید کرده است. مشتریان متقاضی خرید سراتو می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت، سفارش خود را ثبت نمایند.

مجید باقری قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: ما در گروه سایپا بخش معاونت بازاریابی و فروش سایپا را فعال نگه داشتیم تا در تعطیلات تابستانی به مشتریان ارائه خدمت نماید. با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تجاری‌سازی محصولات باقیمانده در پارکینگ‌ها انجام شده و قصد تحویل آنها را داریم، معاونت بازاریابی و فروش سایپا مسئول فاکتور کردن محصولات شده تا این روند آغاز گردد.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپاوی در ادامه افزود: با توجه به فعالیت‌های بخش تولید و فروش ما، روزانه بیش از 2 هزار خودرو فاکتور می‌شود و برای تحویل به مشتریان آماده‌سازی می‌شود. ما هفته گذشته با تکمیل 2 هزار و 350 خودرو در روز آخر کاری به عدد 7 هزار خودروی تکمیل و تحویل شده در تعطیلات تابستانی رسیدیم.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه با اشاره به شرایط فروش محصولات این خودروساز گفت: با وجود تعطیلات تابستانی خودروسازان، فروش اینترنتی سراتو از طریق سایت رسمی شرکت ادامه داشته و مشتریان می‌توانند سفارشات خود را ثبت کنند. در حال برنامه‌ریزی برای ارائه محصولات زامیاد نیز هستیم که در روزهای آینده عملیاتی خواهد شد.

قیمت حواله سایپاباقری در پایان گفت: ما تمام تلاش خود را برای تحویل بی وقفه محصولات انجام می‌دهیم تا بتوانیم رضایت مشتریان را در این زمینه کسب کنیم و بتوانیم طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ادامه کار سایپا، عمل کنیم.

این اظهارات قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حالی است که انتظار می‌رفت این گروه خودروساز در روزهای جاری اقدام به ارائه شرایط فروش محصولاتش نماید که در هفته‌های قبلی برقرار بود ولی حالا بازار با این کمبود مواجه شده و در صورت عدم نظارت بر بازار، عملا می‌توان شاهد نابسامانی در بازار خودرو باشیم.

همچنین گفتنی است که فروش سراتو در حالی ادامه دارد که چندی قبل خبر توقف تولید این خودرو منتشر شد و به نظر می‌رسد که قیمت گذاری عجیب سایپا منجر به عدم استقبال مشتریان از این خودرو شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا