مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از بی ام و سری 4 جدید در فرانکفورت!

اواخر سال 2018 بود که تصاویر جاسوسی از نسل بعدی بی ام و سری 4 در بدنه کانورتیبل ودرحالی که در پیست نوربرگرینگ مشغول آزمایش بود، به نمایش درآمد. پس‌ازآن، تصاویر جاسوسی بیشتری نیز در اوایل سال 2019 در رسانه‌های خودرویی منتشر شد تا اینکه در ماه گذشته میلادی یعنی جولای، تصاویر جاسوسی نسخه کوپه این خودرو برای اولین بار به نمایش درآمد.

شکی نیست که بی ام و، در حال کار برروی آزمایش، معرفی رسمی و درنهایت نیز تولید نسل بعدی کامپکت کوپه خود است. زیرا اگر به گذشته برگردیم و نگاهی به همین نسل فعلی بیندازیم، متوجه می‌شویم که شرکت باواریایی، حدود 6 سال پیش، نسل حال حاضر سری 4 خود را رونمایی کرده بود و از آن زمان تاکنون، تغییرات محسوسی در قالب تغییر نسل رخ نداده است.

بااین‌حال، بر اساس گزارشی از این شرکت، قرار است در ماه آینده، دومین نسل از سری 4 این خودرو، در قالب طرح مفهومی و در موتورشو فرانکفورت 2019، به نمایش رسمی دربیاید.

اگرچه ممکن است برای بی ام و، معرفی یک نسل جدید از خودروهایش در قالب طرح مفهومی، کمی نامتعارف به نظر بیاید اما می‌توان به تغییرات زیاد، جذابیت بیشتر و قلب تپنده ه مراتب قوی‌تر به‌کاررفته در دومین نسل از سری 4، خیلی امیدوار بود.

البته برای موتورشویی که قرار است در فرانکفورت آلمان برگزار شود، بی ام و قرار است X6 جدید خود را نیز رونمایی کرده و در کنار این سری 4، دو مدل کاملاً جدید و جذاب را برای طرفداران خود در نظر گرفته است.

در این خودروی تازه‌وارد، می‌توانیم شاهد جلوپنجره‌های بزرگ‌تر (برای متفاوت شدن نسبت به سری 3) و تغییرات در گرافیک داخلی چراغ‌ها بر اساس گفته‌های بلاگ بی ام و باشیم.

همچنین انتظار می‌رود که نسل جدید سری 4، شاخصه‌های طراحی را از سری سوم این شرکت به ارث برده که این مؤلفه‌ها می‌توانند شامل، حق انتخاب‌هایی برای موتور خودرو از طرف مشتری‌ها باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا