مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو (30 مرداد 98)

بازار خودروهای داخلی در روزهایی که ایام تعطیلات خودروسازان کشورمان بوده، روزهای آرامی را پشت سر گذاشته و فعالیت قابل توجهی نداشته است. حالا با نزدیک شدن به روزهای پایانی این تعطیلات، خودروسازان فعالیتشان را از سر گرفته و اولین شرایط فروش اقساطی ایران‌خودرو در مرداد ماه عرضه شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند از ساعت 11 صبح روز 30 مرداد 98 به سایت رسمی این شرکت مراجعه کرده و سه محصول ارائه شده را سفارش دهند. گفتنی است که به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از حضور دلالان در این شرایط فروش، تسهیلات 10 درصدی برای خودروها در نظر گرفته شده است که بازپرداخت آن الزما یکسال بعد خواهد بود.

ایران‌خودرو پژو 206 و وانت آریسانخودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی ارائه شده در این شرایط فروش، پژو پارس تیو5 است که در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای قابل عرضه بوده و قیمت تعیین شده برای آن 85 میلیون و 463 هزار تومان بوده که مشتری از تسهیلات 10 درصدی به میزان 10 میلیون و 940 برخودار می‌شود.
  • دومین خودروی عرضه شده ایران‌خودرو، پژو 206 صندوقدار است که در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، آبی کاسپین، گیلاسی و نقره‌ای قابل سفارش خواهد بود. پیش پرداخت لازم برای ثبت سفارش 72 میلیون و 400 هزار تومان و مابقی مبلغ خودرو طی یک چک به مبلغ 10 میلیون و 268 هزار تومان دریافت می‌شود.
  • سومین محصول عرضه شده توسط این خودروساز، پژو 405 بنزینی است که در رنگ‌های خاکستری متالیک و نقره‌ای عرضه شده و پیش پرداخت لازم برای ثبت سفارش آن، 57 میلیون و 10 هزار تومان بوده و تسهیلات 8 میلیون و 85 هزار تومانی برای آن در نظر گرفته شده است.
  • این شرایط فروش ایران‌خودرو در حالی است که چند شرایط فروش اخیر این شرکت به صورت نقدی بوده و خبری از تسهیلات برای این خودروها نبود. با توجه به عدم استقبال مشتریان از شرایط فروش قبلی، بار دیگر شاهد برگشت تسهیلات یکساله به این طرح هستیم.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها در تعطیلات تابستانی خود به سر می‌برد و البته حواشی بسیار زیادی پیرامون آن وجود دارد، در حالی از شرایط فروش جدید خود رونمایی کرده است که تغییرات مدیریتی عجیبی در آن ایجاد شده و نهادهای نظارتی شدیدا فعالیت‌های این خودروساز را زیر نظر گرفته‌اند. از سوی دیگر اینکه تحویل بسیاری از خودروهای معوق این خودروساز بلاتکلیف مانده و هنوز بسیاری از مشتریان خریدار محصولات ایران‌خودرو از سال قبل بلاتکلیف بوده و خبری از تحویل خودروهای خریداری‌شده‌شان نیست.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودروشرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • چک‌های دریافتی در این طرح صرفا از نوع صیادی خواهد بود و چک‌های طرح قدیم مورد قبول واقع نخواهد شد.
  • چک‌های دریافتی صرفا از خود فرد ثبت نام کننده دریافت شده و چک اقوام و آشنایان مورد قبول نیست.
  • استعلام چک‌های دریافتی انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیلی مشتری شرایط لازم را نداشته باشد، سفارش ملغی خواهد شد و وجه مشتری مسترد خواهد شد.
  • چک بازپرداخت قسط تسهیلات صرفا در تاریخ ذکر شده دریافت می‌گردد و امکان درج تاریخ زودتر و یا متفاوت با تاریخ ذکر شده وجود ندارد.
  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماه‌های اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.
  • با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، از این پس آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از شرایط فروش این دو شرکت استفاده کرده‌اند و اقدام به خرید خودرو کرده باشند، امکان خرید نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت این بند به هیچ وجه خودرویی تحویل داده نخواهد شد.

ایران‌خودرو همچنین گفتنی است که تغییرات مدیریتی ایجاد شده در ایران‌خودرو به گونه‌ایست که مشتریان این شرکت را از بابت زمان تحویل و نوع تحویل خودروهای پیش فروش نگران نموده و شایعات زیادی در فضای مجازی و بین خریداران این شرکت ایجاد کرده است. حالا باید دید با این وجود، استقبال خوبی از این شرایط فروش اقساطی خواهد شد؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا