Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط جدید فروش نقد و اقساط مدیران خودرو (تابستان 98)

با راکد شدن بازار خودروهای چینی و کاهش شدید فروش این خودروها، مدیران خودرو بار دیگر طرح فروش نقد و اقساط جدیدی را برای محصولاتش ارائه کرده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو به عنوان متولی مونتاژ و واردکننده خودروهای چینی چری در ایران، در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش نقد و اقساط عید تا عید رونمایی کرد که با توجه به آنچه که استقبال مشتریان نامیده شده است! تمدید شده و مشتریان می‌توانند طی روزهای آتی نیز برای ثبت سفارش اقدام نمایند.

مدیران خودروجزئیات شرایط فروش عید تا عید مدیران خودرو را در ادامه مشاهده می‌کنید که البته در بعضی از محصولات موجودی به اتمام رسیده و مشتریان امکان سفارش از محصولات باقیمانده را خواهند داشت.

خودروهای عرضه شده از برند چری در شرایط فروش نقدی مدیران خودرو

این شرکت خودروساز با اضافه کردن محصولات چری به سری محصولات ارائه شده در این شرایط فروش، سعی در جذاب‌تر کردن آن برای مشتریان داشته و البته وضعیت قیمتی کارخانه و قیمت بازار این شرکت چیزی نیست که مشتریان را به راحتی به سمت خرید از کارخانه سوق دهد!

خودروهای عرضه شده از برند چری در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو

در ادامه ارائه شرایط فروش نقدی، مدیران خودرو برای آن دسته از مشتریان نیازمند خرید اقساطی خودرو نیز شرایط ویژه‌ای را در بخش محصولات چری لحاظ کرده است که به نظر می‌رسد نسبت به فروش نقدی، از جذابیت بیشتری برای مشتریان برخوردار باشد.

خودروهای عرضه شده از برند ام وی ام در شرایط فروش نقدی این شرکت:

از جمله شرایط عجیب این شرکت برای فروش نقدی محصولاتش، ارائه خودروهایی است که با مدل 97 تحویل مشتریان خواهد شد. البته بدیهی است که قیمت پایین‌تر این محصولات، توجیه کار مدیران خودرو خواهد بود ولی طبیعتا باید چرایی عدم امکان ارائه این محصولات با مدل 98 نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

خودروهای عرضه شده در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو

همان‌طور که در تصور بالا مشاهده می‌شود، امکان پرداخت اقساط در بازه 12 تا 48 ماهه ایجاد شده است که هزینه‌های مربوط به بیمه بدنه و سایر هزینه‌های قانونی در مدت زمان اقساط بالاتر لحاظ شده است. همچنین موعد تحویل خودروها 30 روزه بوده و با مدل 98 تحویل مشتریان خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی مدیران‌خودرو برای محصولات MVM و چری

  • خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش به صورت تحویل فوری (30 روز کاری) قابل سفارش خواهند بود. بدیهی است که خودروهای ناموجود امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • بیمه بدنه برای تمامی خودروهای فروخته شده در این طرح الزامی بوده و هیچ خودرویی بدون این بیمه واگذار نخواهد شد. هزینه بیمه بدنه نیز از مشتری اخذ خواهد شد.
  • خودروهای فروخته شده در این طرح، در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود و به محض اتمام اقساط تسهیلات، سند خودروها آزاد خواهد شد.
  • حواله صادر شده برای مشتری تا 72 ساعت معتبر خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت خودرو این حواله باطل خواهد شد.
  • این شرکت اعلام کرده است که خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است که هر کدام از این موارد فرا برسد، محاسبه خواهد شد.
  • ثبت سفارش مشتریان صرفا از محل رنگ‌های قابل انتخاب بوده و مشتریان قادر به انتخاب رنگ‌های دیگر نخواهند بود.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث تمامی خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش بر عهده شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو خواهد بود و هزینه‌ای از مشتری اخذ نمی‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.
  • ثبت سفارش و تحویل خودرو در این شرایط فروش بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود و بدیهی است به محض اتمام ظرفیت تعیین شده در این طرح، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

مدیران خودرو چری تیگو7

گفتنی است که مدیران خودرو در روزهای اخیر با یک چالش بزرگ به نام کمتر بودن قیمت محصولات در بازار آزاد نسبت به کارخانه روبرو بوده و البته مساله تکراری برای این شرکت محسوب می‌گردد! اما وضعیت محصولات این شرکت در بازار در حال حاضر بسیار وخیم بوده و عملا خرید از کارخانه گران‌تر از خرید بازار برای مشتری تمام می‎‌شود!

3 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    وای چقدر عالیه من که حتما می‌خرم

    1. ناشناس می گوید

      حتماا بخر حقتون تو این کشور همین هم گیر میاد باید خدا رو شکر کرد

  2. عظیم می گوید

    مفتش گرونه بخری رودستت میمونه آشغالند قیمتاش هم افتضاح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.