Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصاویر استتار شده از نسل جدید هیوندای توسان

دنیای شاسی بلندها با چه سرعتی به پیش می‌رود؟! برای مثال نسل فعلی هیوندای توسان را در نظر بگیرید که فیس لیفت عمده‌ آن همین یک سال پیش در نمایشگاه اتومبیل نیویورک معرفی شد. اخیرا هیوندای از مدل داغ‌تر توسان N Line هم رونمایی کرده است. این موضوع نیز فقط چند ماه پیش رخ داد اما اکنون اولین تصاویر جاسوسی از نسل بعدی این شاسی‌بلند که پوشش‌های استتاری زیادی دارد، منتشر شده است.

2021حامد محمدیhyundai-tucson-spy-photo-Hamed-Mohammadi
توسان جدید

بدیهی است که این خودرو تست‌های عملکردی را نیز پشت سر می‌گذارد زیرا یک تریلر سنگین‌وزن را می‌کشد و سیستم تعلیق نیز در بخش عقب فشار زیادی را متحمل می‌شود. احتمالاً این خودرو از پیشرانه‌ی جدید 2.5 لیتری تتا 3 و گیربکس 8 سرعته خودکار استفاده می‌کند. این پیشرانه در آمریکای شمالی احتمالاً به‌صورت تنفس طبیعی عرضه خواهد شد و مدل‌های اروپایی به پیشرانه‌ی دیزلی 1.6 لیتری به‌روزشده هم مجهز خواهند بود. احتمال آن وجود دارد که این شاسی‌بلند محبوب با قوای محرکه‌ی هیبریدی سوناتا هم عرضه شود.

2021-Hamed-Mohammadi
توسان جدید

سانگ یوپ لی معاون بخش طراحی هیوندای در مورد طراحی توسان جدید گفته که مردم از دیدن آن جا خواهند خورد. حدس می‌زنیم منظور این مدیر ارشد از واژه‌ی “جا خوردن” نکته مثبت آن باشد اما این پروتوتایپ کاملا مستتر شده و نمی‌توان چیز زیادی را درباره‌اش حدس زد. این اولین نگاه ما به نسل جدید توسان است و احتمالاً از جلوپنجره‌ی خاص هیوندای استفاده شده است. واضح است که نمای جلوی خودرو تغییراتی داشته و چراغ‌ها و دیلایت‌ها از جمله‌ این تغییرات هستند؛ اما نشانه‌های طراحی در این خودروی در حال تست به خوبی پنهان است.

2021hyundai-tucson-spy-photo-Hamed-Mohammadi
توسان جدید

با معرفی نسخه فیس لیفت توسان به عنوان مدل سال 2019 انتظار نمی‌رود که نسل جدید این خودرو به این زودی‌ها معرفی شود. با این وجود ما درباره آینده دور و دراز صحبت نمی‌کنیم چراکه بازار شاسی بلندها به سرعت در حال تغییر بوده و شاید این کراس‌اوور جدید به عنوان مدل سال 2021 معرفی شود.2021hyundai-tucson-spy-photo-Hamed-Mohammadi

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.