Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط گروه سایپا (2 شهریور 98)

بازار خودروهای داخلی این روزها با توجه به اتفاقاتی که برای مدیران ارشد خودروسازان رخ داده با یک وضعیت عجیب روبرو شده و خودروسازان نیز با توجه به اقدامات قوه قضاییه، فعالیت خوبی را در زمینه تحویل و فروش محصولاتشان دارند. در همین راستا گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش اقساطی جدید را برای دو محصول خود عرضه کرده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش دو محصول ویژه خود خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت، سفارش خود را ثبت کرده و پس از 30 روز کاری اقدام به تحویل گرفتن خودروی خریداری شده نمایند.

محصولات عرضه شده در شرایط فروش اقساطی:

  • تنها خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، ساینا با رینگ آلومینیومی است که با قیمت 58 میلیون و 943 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود. تسهیلات در نظر گرفته شده برای این خودرو 10 میلیون تومان بوده و مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند با ارائه 3 چک 4 ماهه از این مزیت بهره‌مند شوند.

محصولات ارائه شده در شرایط فروش نقدی این شرکت:

  • تنها خودرو، کیا سراتو 2000 است که با قیمت 295 میلیون تومان به صورت نقدی قابل خرید خواهد بود.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپاشرایط و جزئیات ثبت سفارش در این فروش گروه سایپا

  • محدودیت کد ملی در این شرایط فروش سایپا فعال خواهد بود و طبق جزئیات اعلامی از سوی این شرکت، آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 تا به امروز از محصولات این شرکت خریدی داشته باشند امکان ثبت نام نخواهند داشت.
  • با توجه به اینکه محدودیت کد ملی در این ثبت نام وجود خواهد داشت، مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود و مبلغ پرداختی بدون هیچ سود و اضافه‌ای عودت خواهد شد.
  • با توجه به تصمیم مسئولین این شرکت، امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • امکان خرید انصرافی و صلح در این شرایط فروش فوری وجود ندارد.
  • با توجه به نیاز و درخواست مشتریان، ظرفیت فروش روزانه تعیین شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
  • درگاه پرداخت بانکی این شرکت در ساعات خاصی از روز باز خواهد شد که این ساعات با توجه به ساعت time.ir تنظیم شده و بدیهی است که در غیر ساعات اعلامی امکان پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.
  • به منظور تسهیل و تسریع در روند ثبت نام بایستی تمامی اطلاعات لازم برای ثبت سفارش در دسترس باشد.
  • پس از ثبت نام و ثبت سفارش امکان تغییر در جزئیاتی مثل کد ملی و نام و نام خانوادگی وجود نخواهد داشت.
  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری طبق دستور وزارت صنعت 20 درصد از ظرفیت تولید روزانه شرکت خواهد بود.
  • ثبت سفارش برای خودرها صرفا از محل رنگ‌های موجود خواهد بود.
  • گفتنی است که طبق توافق صورت گرفته با ایران‌خودرو، اطلاعات مشتریان دو شرکت خودروساز اشتراک گذاری شده و آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات این دو شرکت خریدی داشته‌اند، امکان ثبت سفارش و یا تحویل خودرو نخواهند داشت.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاشنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی شرایط پیش فروش جدیدی توسط گروه سایپا اعلام خواهد شد که امکان پیش خرید محصولات سایپا با شرایط و تخفیفات ویژه مهیا شده و تولیدات این شرکت برای نیمه دوم سال 98 و نیمه ابتدایی سال 99 پیش فروش می‌گردد.

گروه سایپا در حالی از شرایط فروش جدید خود رونمایی کرده است که رقیب دیرینه این شرکت به شدت درگیر اتفاقاتی است که پای نهادهای قضایی را به این شرکت باز کرده و اوضاع خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. البته گروه سایپا نیز با توجه به بدعهدی شرکای خارجی خود عملا در تحویل سه محصول رنو و برلیانس و آریو مشکل داشته و چندین هزار مشتری ناراضی را روبروی خود می‌بیند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.