مکمل بنزین
خبرداخلی

شاسی‌بلندهای ایران‌خودرو یکی پس از دیگری آب می‌روند!

یکی از امیدوارهای چندساله اخیر اهالی بازار خودروی کشورمان به منظور خرید یک خودروی شاسی بلند با کیفیت از خودروساز داخلی، حضور محصولی از سوزوکی بود که حالا تحریم‌های اخیر صنعت خودروسازی کشورمان باعث شده تا ویتارا نیز به سرنوشت محصولات برلیانس، رنو و … دچار شود.

به گزارش چرخان، خبرها و گزارشات منتشر شده از تولید خودروسازان نشان می‌دهد که یک خودروی دیگر نیز به خودروهای توقف تولید پیوسته که از جمله خودروهای پرطرفدار و با کیفیت این حوزه محسوب میشد. سوزوکی ویتارا که در نبود بسیاری از خودروهای با کیفیت خارجی به یکی از گزینه‌های عالی برای مشتریان تبدیل شده بود، به زودی از خط تولید ایران‌خودرو خارج خواهد شد!

سوزوکی گرند ویتاراآمارهای منتشر شده از تولیدات ایران‌خودرو نشان می‌دهد که آخرین تولید سوزوکی به تیرماه سال جاری بر می‌گردد و هیچ تولیدی در مردادماه رخ نداده و آخرین تولیدات این شرکت نیز به فروش رسیده است! البته گفتنی است که این خودروساز قبل از این در اطلاعیه‌ای از شرایط تبدیلی حواله‌های ویتارا خبر داده بود که همه این اقدامات نشان‌دهنده اوضاع بد ایران‌خودرو است.

البته ایران‌خودرو نه تنها در این بخش که با تهدید قطع همکاری هایما نیز مواجه شده و در صورت ادامه‌دار شدن وضعیت فعلی، احتمالا هایما اس5 و هایما اس7 نیز با توقف تولید روبرو خواهند شد که عملا شاسی بلندهای ایران‌خودرو را بسیار کاهش می‌دهد و باید دید واکنش ایران‌خودرو به این موضوع چگونه خواهد بود؟!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا