مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل جدید هیوندای توسان با طراحی بزرگ تر و ظاهری جذاب تر!

هفته گذشته، اولین تصاویر مربوط به جدیدترین نسل از هیوندای توسان منتشر شد. خودرویی جدید که با نقل‌قول آقای سانگیوپ لی، مدیر بخش طراحی در مرکز طراحی هیوندای مبنی بر اینکه این توسان، شمارا شگفت‌زده خواهد کرد، سطح توقعات را نسبت به خود بالابرده است.

متأسفانه، هنوز تصاویر جاسوسی که از این خودرو منتشرشده بودند، به دلیل پوشیده بودن کامل خودرو امکان بررسی قسمت‌هایی از طراحی آن را از ما می‌گرفتند؛ اما در جدیدترین تصاویر از این خودروی تازه‌وارد، کمی از این پوشش‌ها برداشته‌شده و به ما دید تازه‌ای از طراحی قسمت جلویی را می‌دهند.

در طراحی قسمت جلو، می‌توانیم جلوپنجره آبشاری مانند توسان را مشاهده کرده و همچنین چراغ‌های جلو نیز به‌گونه‌ای باریک و جدید طراحی‌شده‌اند که درست مانند دیگر مدل‌های این شرکت کره‌ای مانند ونیو(Venue) و سانتافه، چهره جذابی را به قسمت جلویی خودرو بخشیده‌اند.

اما هنوز هم دیگر قسمت‌های خودرو زیرپوشش استتاری باقی‌مانده‌اند؛ اما می‌توان گفت که به‌عنوان پرفروش‌ترین مدل از خودروهای هیوندای، توسان جدید، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت که هم بر اساس گفته‌ها و هم تصاویر جاسوسی، می‌توان تفاوت‌های چشمگیر قابل‌توجه ای را در نسل جدید توسان مشاهده کرد.

سوناتا 2020 نیز یکی از جذاب‌ترین خودروهای سدان لوکس در این کلاس خودرویی است که می‌تواند الهام‌بخش توسان جدید در کلاس کراس اوروهای کامپکت در بازارهای جهانی باشد.

در زیر کاپوت این خودرو نیز، نسل جدید توسان، یک موتور 2.5 لیتری موسوم به Theta3 نهفته که به یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار متصل شده است. توسان جدید برای بازار اروپا، دارای یک موتور 1.6 لیتری GDI به‌روزرسانی شده و یک موتور 1.6 لیتری T-GDI دیزل نیز است.

توسان جدید هم‌چنین سیستم قوای محرکه 2.0 GDi HEV هیبرید سوناتا جدید را نیز قرض خواهد گرفت که در هر دو نسخه چرخ جلو محرک (FWD) و چهارچرخ محرک (AWD) موجود خواهد بود.

نسل جدید هیوندای توسان انتظار می‌رود که در سال 2020 و به‌عنوان یک مدل تولیدی 2021 عرضه شود. در آینده نیز، هیوندای یک نسخه پیکاپ از این خودرو را تولید کرده که بانام سانتاکروز، بر اساس پلتفرم نسل جدید توسان، به تولید خواهد رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا