مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید؛ تیزری متفاوت از لندروور دیفندر 2020

لندروور می‌خواهد که همه‌ طرفداران و عاشقان این برند، تمامی تصاویر مربوط به خودروی دیفندر جدید را فراموش کرده و فقط روی تیزر جدید این شرکت متمرکز شوند که قسمت جلویی خودروی تازه‌ وارد را با چهره‌ای گلی و درست مانند یک خودروی کراس اوور آفرود نشان می‌دهد.

این تیزر جدید که برای اولین بار است توسط این برند بریتانیایی رونمایی شده، قرار است در اولین روزهای خبری موتورشو فرانکفورت 2019 که تا چند روز دیگر برگزار می‌شود، به‌عنوان یک رقیب قدرتمند برای مرسدس G-Class رونمایی شود.

البته به خاطر اینکه هنوز چند روزی تا این موتورشو جهانی در آلمان فرصت مانده و لندروور نیز این تیزر را به‌تازگی منتشرشده پس باید در روزهای آتی نیز منتظر تصاویر جدیدی از جدیدترین دیفندر آفرود باشیم. خودرویی که در نسخه‌هایی بانام 90 و 110 و 130 تولیدشده و می‌خواهد حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

بر اساس گفته‌های لندروور، قرار است سفارش خودروی جدید خود را درست در همین نمایشگاه فرانکفورت آغاز کرده و اولین سفارش‌های دیفندر جدید نیز نسخه متوسط 110 بوده که با آپشن های 5،6 و 7 سرنشینه، تولید و عرضه خواهد شد. تا ماه مارس سال 2020، نسخه 90 دیفندر و تا ماه نهم یعنی آگوست 2020، بالاترین نسخه از این خودرو یعنی 130، آماده سفارش دهی توسط لندروور خواهند شد.

همچنین لندروور گفته که ممکن است نسخه وانت پیکاپ آن را نیز باوجوداینکه هزینه‌های تحقیق و توسعه آن بالا خواهد بود، در آینده به تولید برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا