Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط تبدیلی جدید ایران‌خودرو برای حواله‌های معوق اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو برای تولید بسیاری از محصولاتش همانند رقیب دیرینه خود مشکل داشته و به نظر می ‌رسد که به زودی باید خبر توقف تولید و عدم امکان تولید بعضی از خودروهایش را منتشر کنیم! این خودروساز در حالی این اخبار را منتشر می‌کند که مدعی داخلی سازی کامل پژو 301 و پژو 2008 نیز هست!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در خبری از جدیدترین شرایط تبدیلی محصولات معوق خود خبر داد که مشتریان دارای حواله محصولات اعلامی می‌توانند با توجه به امکان این تبدیل، از شرایط اعلامی بهره برده و هر چه سریعتر صاحب یکی از تولیدات این شرکت شوند.

روابط عمومی این شرکت اعلام کرده که شرایط تبدیلی برای کلیه حواله‌های معوق بوه و سایر حواله‌ها امکان استفاده از آن را نخواهند داشت. همچنین تمامی سود متعلقه و جرایم تاخیر نیز محاسبه خواهد شد و در محاسبات مالی این خودروساز قرار می‌گیرد. البته این خودروساز اشاره کرده که استفاده از این شرایط اجباری نبوده و بایستی به تمایل خود مشتری انجام گیرد. همچنین در صورت تمایل مشتری، اخذ رضایتنامه از وی توسط نمایندگی الزامی خواهد بود.

از دیگر جزئیات این شرایط تبدیلی می‌توان به تفاوتی اشاره کرد که بین حواله‌های تکمیل وجه شده و نشده اشاره کرد. البته خودروهای جایگزین آنها بعضا از جذابیت خوبی برخوردار نیستند و احتمالا این شرایط نیز مورد استقبال مشتریان قرار نگرفته و قصه خودروهای برلیانس و رنو در سایپا، برای ایران‌خودروتکرار گردد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.