مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط جیلی GC6 مدل اکسلنت (شهریور 98)

با متعادل شدن بازار خودروهای خارجی عملا بسیاری از خودروهای چینی نیز شاهد کاهش قیمت شدیدی بودند و یا مشتریان برای خرید این خودروها دست نگه داشته‌اند و به همین دلیل شرکت‌های خودروساز به منظور افزایش فروش و جذب نقدینگی اقدام به عرضه شرایط فروش نقد و اقساط می‌نمایند. از جمله این موارد می‌توان به فروش اقساطی جیلی GC6 مدل اکسلنت اشاره کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازان بم در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصول جیلی GC6 مدل اکسلنت خود خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند از تسهیلات تا 70 درصد این شرکت بهره‌مند شوند و این خودرو را با حداقل نقدینگی ممکن خریداری نمایند.

از جمله قابل ذکر در این رابطه عدم افزایش قیمت در محصول مورد نظر است که همانند تیرماه شاهد عرضه 162 میلیون تومانی این خودرو هستیم. البته انتظار می‌رفت که خودروسازان بم در این شرایط فروش اقدام به کاهش حداقلی قیمت خودرو کرده و با توجه به متعادل شدن بازار ارز، این تاثیر در قیمت جیلی GC6 مدل اکسلنت نیز مشاهده می‌شد.

البته با توجه به عدم اقبال بازار به این محصول و عدم اقدام به خرید مستقیم از کارخانه، این شرکت از تسهیلات 70 درصدی نیز استفاده کرده که مشتریان را قادر می‌سازد تا با حداقل نقدینگی 48 میلیون تومان صاحب این خودرو نماید. اما بدیهی است که پیش پرداخت اندک مساوی به اقساط بسیار زیاد و قابل توجه نیز خواهد بود.

شرایط فروش نقدی این خودرو:

جیلی GC6 مدل اکسلنتشرایط فروش نقد و اقساط این خودرو:

جیلی GC6 مدل اکسلنت

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. واقعا این مدیران عالی رتبه نمیدانند که قیمت این خودرو به اندازه همان پیش پرداخت ارزش دارد و باید زیر پنجاه میلیون بدن دست مشتری .البته اگر خریدار وجود داشته باشه

    1. این ماشین اضلا بالاتر از ۱۰۰ نمیرزه داشتم با مصیبت فروختم سرباللیی اصلا نمیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا