مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس S کلاس 2020؛ تعریفی جدید در بخش خودروهای لوکس!

مرسدس بنز تقریباً آماده است تا با جدیدترین ساخته جذاب خود به جنگ با بی ام و سری 7 و آئودی A8 هم‌وطن برای یک رقابت تمام‌عیار رفته تا بیش‌ازپیش بتواند نسل جدید S کلاس خود را که انتظار می‌رود سال آینده رونمایی شود، به رخ رقیبان بکشد.

خودرویی که در حال حاضر در مرحله آزمایش به سر می‌رود، سدان پرچم‌دار جدید این شرکت آلمانی بوده که در پیست نوربرگرینگ در حین گذراندن مراحل آزمایش‌ها اولیه دیده‌شده و با توجه به همین تصاویر جاسوسی، می‌توان یک تعادل عالی بین راحتی خودرو، امکانات و قدرت خودرو پیدا کرد.

اگرچه پوشش‌ها و صفحات پلاستیکی نمی‌گذارند تا هم چهره جذاب داخل کابین با مدرن‌ترین امکانات روز دنیا و هم طراحی خارجی این مرسدس بنز سدان دیده شوند اما انتظار می‌رود که مرسدس برای پرچم‌دار سدان خود نسبت به مدل قبلی، رویکرد تکاملی را نسبت به رویکرد انقلابی و کاملاً تغییریافته در پیش‌گرفته باشد.

البته یک تغییری را که به‌وضوح می‌توان درون این سدان دید و باید نام تغییر انقلابی را روی آن گذاشت، همین داخل کابین و صفحه‌نمایش بزرگی است که به‌صورت عمود در قسمت وسطی داشبورد جا خوش کرده است.

این خودروی تازه‌وارد، همچنین از سیستم رانندگی نیمه خودران سطح سوم بهره می‌برد که به S کلاس این اجازه را می‌دهد تا در موقعیت‌هایی خاص بتواند بدون نیاز به راننده، خودش مسئولیت رانندگی را بر عهده بگیرد. البته در چنین موقعیت‌های خاصی نیز باید یک راننده پشت فرمان باشد تا بتواند در مواقع نیاز، مداخله کرده و کنترل خودرو را بر عهده بگیرد.

گفته‌شده است که قلب تپنده این S کلاس تازه‌وارد نیز یک موتور 2.9 لیتری و یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر بنزینی و دیزل بوده که می‌توانند قدرت قابل قبولی را با رعایت استانداردهای آلایندگی و محیط زیستی، تولید کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا