مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر غیر رسمی از رنو مگان RS فیس لیفت جدید!

درحالی‌که تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی از نسخه به‌روزرسانی شده و جدید رنو مگان در سایت‌های خبری منتشرشده است اما این تصاویر جدید، نگاهی نو و متفاوت از مدل به‌روزرسانی شده RS را به ما می‌دهند. تصاویری که در حین تست گیری از این خودروی رنو در زمین‌های مرتفع کشور اسپانیا، گرفته‌شده‌اند.

تغییراتی که در رنو مگان RS می‌توان مشاهده کرد، حتی ازنظر استانداردهای معمول نیز چندان زیاد نبوده و نمی‌توان از چشم یک نسخه کاملاً تکامل‌یافته به آن‌ها نگاه کرد. چراغ‌های جلویی خودرو کمی متفاوت بوده که در قسمت‌های پایین‌تر، با زاویه کمتری همراه شده و صاف‌تر شده‌اند.

در قسمت عقب خودرو نیز، چراغ‌های عقبی اکنون بارنگ روشن‌تری در انتهای خود همراه شده و این در حالی است که در نسخه‌های قبلی، قسمت‌های وسط طراحی گرافیک چراغ‌های عقب روشن‌تر بوده‌اند.

البته در این تصاویر جاسوسی نمی‌توان دید مشخصی از درون کابین مگان RS داشت. بااین‌حال، بر اساس گزارش‌های غیررسمی، وجود یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در قسمت بالایی داشبورد و قرار گرفتن مواد مصرفی متفاوت درون کابین، می‌توانند ازجمله تغییرات به‌کاررفته در این مدل تازه‌وارد باشند.

قوای فنی و قلب تپنده RS جدید نیز با تغییر همراه نخواهد بود. به‌گونه‌ای که نسخه استاندارد این خودرو از یک موتور توربو 1.8 لیتری 4 سیلندری استفاده می‌کند که توانایی تولید 275 اسب بخار قدرت را دارد. نسخه RS تروفی نیز از یک سیستم موتوری یکسانی بهره می‌برد که برخلاف نسخه معمولی، می‌تواند تا 296 اسب بخار قدرت تولید کند. برای هردوی این نسخه‌ها، مشتریان می‌توانند از بین یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی یا 6 سرعته دوکلاچه، یکی را انتخاب کنند.

هنوز اطلاعاتی در مورد به‌روزرسانی‌های جدید مؤلفه‌های فنی، مکانیکی و الکترونیکی این خودروی تازه‌وارد ارائه نشده است. البته وقت گذاشتن رنو برای تغییر شکل کلی و طراحی خودرو، به مهندسان این شرکت اجازه می‌دهد تا بتوانند تغییر جزئی را در سیستم تعلیق و همچنین سیستم ترمز RS ایجاد کنند.

مگان RS به‌روزرسانی شده قرار است در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت2019 آلمان به‌صورت رسمی رونمایی شود. خودرویی که رنو پس از معرفی اولیه در آلمان، نسخه‌های جذاب‌تر و جدیدتر آن را نیز پس‌ازآن، رونمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا