Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فورد پوما 2020؛ کراس اووری با شباهت‌های زیاد به اسپورتیج!

شرکت فورد برای نمایشگاه موتورشو فرانکفورت 2019 آلمان که تا چند روز دیگر برپا می‌شود، یک خودروی کراس اوور جذابی را آماده کرده است که در نسخه موسوم به تیتانیوم X عرضه‌شده و چهره آن نیز شباهت زیادی به کراس اوور اسپورتیج کیا دارد.

این خودروی تازه‌وارد فورد در این نسخه جدید با مشخصه‌های جدیدی مانند رینگ‌های 18 اینچی اسپرت 10 پره‌ای همراه شده که می‌تواند چهره آن را بیش‌ازپیش جذاب کند.

این کراس اوور همچنین به‌عنوان اولین خودروی فورد به شمار می‌رود که از کاورهای صندلی جداشدنی و قابل شستشو بهره برده و همچنین اولین مدل در این کلاس خودرویی است که با ماساژورهای صندلی مخصوص کمر سرنشین همراه شده است. همچنین یک سیستم صوتی با 10 بلندگو و قدرت 575 وات موسوم به B&O نیز برای جدیدترین مدل از کراس اوور فورد پوما در نظر گرفته‌شده است.

برای متمایز شدن از دیگر نسخه‌های پوما، فورد این مدل را با چندین مؤلفه طراحی خارجی براق مشکی‌رنگ، قسمت‌های کرومی متمایز شده، جلوپنجره طرح لانه‌زنبوری و چراغ‌های مه شکن با لبه غیر تیز همراه کرده است. وجود داشتن قسمت‌های پلاستیکی بالای لاستیک خودرو نیز توانسته‌اند ظاهر کراس اوور مانندتری را به این پوما ببخشند.

در قسمت عقب نیز، دیفیوزر (پخش‌کننده جریان هوا) و قسمت پایینی خودرو بارنگ خاکستری متالیک برای برجسته‌تر کردن طراحی عقب همراه شده‌اند. و همچنین با نگاهی به درون کابین پوما تیتانیوم X و به لطف فرمان چرم-مانند و پوششی از جنس چوب کاذب برای جذابیت بیشتر به قسمت داخلی خودرو نیز می‌توانیم یک کراس اووری را مشاهده نماییم که می‌خواهد نسبت به رقیبان خود متمایز باشد.

قدرت پوما نیز از طریق یک موتور کم‌حجم 1 لیتری توربوشارژ تأمین‌شده که می‌تواند 123 اسب بخار و یا در نسخه‌های دیگر،153 اسب بخار قدرت را تولید کرده و با کمک سامانه هیبرید خود، مصرف سوخت و آلایندگی کمتری نیز داشته باشد. موتور 3 سیلندر موسوم به EcoBoost با یک موتور 11.5 کیلووات همراه شده است که با یک بسته باتری لیتیوم-یون کار می‌کند.

قرار است فورد پوما ساخت رومانی در نسخه تیتانیوم ایکس فلیور در موتورشو فرانکفورت آلمان به نمایش عموم دربیاید.

منبع Motor1
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.