مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

تصاویری از نیسان پاترول 2020

به تازگی تصاویری از نیسان پاترول 2020 منتشر شده است که این شاسی بلند فول سایز را بدون استتار نشان می‌دهد. این تصاویر که برای وب‌سایت CarScoops توسط  فردی به نام کریم احمد ارسال شده است، پاترول جدید را در خارج از نمایندگی نیسان در دبی نشان می‌دهد. همان‌طور که گفته شد این ماشین تقریباً بدون هرگونه پوشش استتاری است و تنها جلوپنجرهٔ بازطراحی شدۀ آن با پوششی پنهان شده است.

طبق این تصاویر، نمای جلویی پاترول جدید با مدل فعلی که در سال 2014 به بازار آمد بسیار متفاوت است. نیسان برای پاترول جدید چراغ‌های جلوی جدید و متمایزی را طراحی کرده و دی‌لایت‌های تیزی هم درون آن‌ها به کار گرفته شده است. علاوه بر این، ورودی‌های هوای عمودی هم در این قسمت به چشم می‌خورد که مستقیماً زیر چراغ‌ها جای گرفته و به تریم کرومی اطراف مه شکن‌ها ختم می‌شوند. درقسمت عقب خودرو حجم تغییرات کمتر بوده اما چراغ‌های جدید و تریم کرومی مهم‌ترین تغییرات این قسمت هستند.تصاویری از نیسان پاترول 2020فضای داخلی نیز دستخوش یک سری تغییرات جامع شده است. اما همچنان نمایشگری در بالای داشبورد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را ارائه می‌کند اما زیر آن نمایشگر دوم بزرگ‌تری قرار گرفته که احتمالاً قسمت‌های مختلف خودرو مثل تهویه مطبوع و بخاری را کنترل می‌کند. در کنسول مرکزی هم یک انتخاب‌گر چرخان جایگزین دسته‌دنده خودروشده است. ضمناً این نمونه دارای صندلی‌های چرم با رنگ قرمز است.تصاویری از نیسان پاترول 2020

احتمالاً نیسان تغییری در موتور پاترول ( آرمادا ) ایجاد نکرده و همان پیشرانه‌های 4 لیتری V6 با 275 اسب بخار قدرت و 5.6 لیتری V8 با 390 اسب بخار قدرت برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود. به‌ احتمال‌ زیاد نیسان پاترول 2020 تا پیش از پایان سال جاری رسماً معرفی گردد.

 

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا