Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصاویر درون کابین کیا موهاوی 2020 منتشر شد

پس از یک تیزر و عکس‌هایی از چهره و طراحی خارجی کیا موهاوی 2020، این شرکت کره‌ای اکنون چهره داخل کابین این شاسی‌بلند خود را در اینترنت منتشر کرده است. خودرویی که با توجه به برچسب قیمتی و همچنین کلاس قرارگرفته در آن، می‌توان موهاوی را یک نمونه از شاسی‌بلندهای لوکس به‌حساب آورد.

درون کابین این خودرو، یک صفحه‌نمایش چندمنظوره بزرگ 12.3 اینچی به چشم می‌خورد. همچنین در قسمت‌های پایین‌تر از این صفحه‌نمایش، می‌توانیم صفحه مربوط به شارژ بدون سیم را نیز مشاهده کنیم.

کیا برای هرچه جذاب‌تر شدن درون کابین این خودرو و نزدیک‌تر کردن طراحی آن به خودروهای لوکس در کلاس شاسی‌بلند، از ترکیب رنگی مشکی و بژ برای درون کابین موهاوی استفاده کرده است. ترکیب رنگی که می‌توان آن را بر روی پنل درب‌ها و همچنین قسمت‌های پایینی داشبورد نیز مشاهده کرد. استفاده کردن از چوب برای تزئین کاری قسمت‌های جلویی کابین نیز از دیگر موارد مهم برای موهاوی 2020 به شمار می‌روند.

کیا، جدیدترین مدل از موهاوی خود را با گرم‌کن و تهویه مطبوع برای دو ردیف اول از صندلی‌ها، به مشتریان خود عرضه خواهد کرد. همچنین سرنشینان ردیف دوم می‌توانند از کلیدهای کنترلی برای سیستم تفریحی موهاوی نیز استفاده کنند.

ازآنجایی‌که استخوان‌بندی این خودروی کیا بر اساس قرار گرفتن بدنه بر روی فریم شاسی ساخته‌شده است، پس موهاوی 2020 قابلیت سفر و تاخت‌وتاز در جاده‌های آفرود را نیز دارد. قرار داشتن دکمه‌های کنترلی بر روی کنسول می‌تواند حالت‌های متفاوتی از رانندگی را برای سرنشینان خودرو فراهم کنند: این حالت‌ها شامل، حالت استاندارد یا راحت، اکو، اسپرت، شن، گل ‌وبرف است. همچنین یک حالت چهارچرخ محرک (AWD) با طول حرکتی متوسط نیز برای موهاوی در نظر گرفته‌شده است.

تنها قلب تپنده موجود بر روی موهاوی 2020 در کره جنوبی، یک موتور 3 لیتری V6 توربو دیزل است. این موتور قادر است 256 اسب بخار قدرت و 560 نیوتون متر گشتاور را از طریق یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار، به زیر پای راننده منتقل کند.

در کره جنوبی، قیمت پایه برای کیا موهاوی تازه‌وارد،47,000,000 وون بوده که با نرخ امروزی به عدد 39,232 دلار می‌رسد. درحالی‌که این شاسی‌بلند به‌اندازه کافی خوب است که بتواند با رقیب‌های خود در بازارهای جهانی و به‌خصوص بازار خودرویی آمریکا رقابت کند. حتی این خودرو می‌تواند میزان فروش کیا تلوراید را نیز در نسخه‌های جدید، تحت شعاع قرار دهد.

 

منبع Motor1
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.