Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط گروه سایپا (17 شهریور 98)

بازار خودروهای داخلی این روزها شاهد کاهش قیمت بوده و در این بین خودروسازان کماکان به قیمت‌های حاشیه بازار 6 ماه اخیر خود پایبند هستند و روی آنها پافشاری می‌کنند! گروه سایپا طبق رویه یکماه اخیر خود بازهم از شرایط فروش جدیدی رونمایی کرد که با همان قیمت حاشیه بازار چندماه اخیر بوده و تغییری در آن ایجاد نشده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط محصولاتش رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

محصولات ارائه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی ارائه شده در این شرایط فروش، تیبا صندوق‌دار با رینگ فولادی است که قیمت تعیین شده برای آن 43 میلیون و 443 هزار تومان بوده و مشتری از تسهیلات 5 میلیون تومانی شرکت سایپا برخوردار می‌شود.
  • دومین خودروی ارائه شده در این شرایط فروش، تیبا صندوق‌دار با رینگ آلومینیومی است که قیمت تعیین شده برای آن 46 میلیون و 443 هزار تومان بوده و در این خودرو نیز تسهیلات 5 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.
  • سومین خودروی عرضه شده سایپا 151 است که با قیمت 40 میلیون و 313 هزار تومان قابل سفارش بوده و مشتری از تسهیلات 4 میلیون تومانی برای این خودرو برخوردار خواهد شد.
  • چهارمین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، ساینا با رینگ فولادی است که کل مبلغ خودرو 55 میلیون و 943 هزار تومان تعیین شده و مشتری از تسهیلات 5 میلیون تومانی برای خرید این خودرو بهره‌مند خواهد شد.
  • پنجمین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، ساینا با رینگ آلومینیومی است که کل مبلغ خودرو 58 میلیون و 943 هزار تومان تعیین شده و مشتری از تسهیلات 10 میلیون تومانی برای خرید این خودرو برخودار می‌شود. گفتنی است که قبل از این تفاوت این رینگ با رینگ فولادی 5 میلیون تومان بود که گویا اعتراضات مشتریان موثر بوده و این تفاوت قیمت کاهش پیدا کرده است.

البته سایپا برای آن دسته از مشتریان متقاضی خرید نقدی محصولاتش نیز شرایط مناسبی را فراهم کرده است. در این بخش، مشتریان می‌توانند از بین 5 محصول عرضه شده، سفارش خود را ثبت کرده و همانند بخش اقساطی پس از 30 روز خودروی خود را تحویل بگیرند. نکته جالب توجه در این بخش اضافه شدن انواع مدل های تیبا به بخش فروش نقدی است که عملا مشتریان می توانند بدون مشکلات مربوط به خرید اقساطی، خودروی مد نظرشان را به صورت نقدی خریداری نمایند.

محصولات ارائه شده در شرایط فروش نقدی این شرکت:

  • اولین خودروی عرضه شده در بخش فروش نقدی، کیا سراتو 2000 است که با قیمت 295 میلیون تومان به صورت نقدی قابل خرید خواهد بود.
  • دومین محصول ارائه شده در شرایط فروش نقدی، ساینا با رینگ فولادی است که با قیمت 55 میلیون و 943 هزار تومان قابل خرید است.
  • سومین محصول ارائه شده در این شرایط فروش، ساینا با رینگ آلومینیومی است که با قیمت 58 میلیون 943 هزار تومان قابل سفارش است.
  • چهارمین خودروی ارائه شده در این شرایط فروش، تیبا صندوق‌دار با رینگ فولادی است که قیمت تعیین شده برای آن 43 میلیون و 443 هزار تومان بوده که از سایت این شرکت قابل سفارش است.
  • پنجمین خودروی ارائه شده در این شرایط فروش، تیبا صندوق‌دار با رینگ آلومینیومی است که قیمت تعیین شده برای آن 46 میلیون و 443 هزار تومان بوده که به صورت نقدی قابل سفارش است.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپا

این شرایط فروش سایپا چند وقتی است که با محصولات این چنینی عرضه می شود و تغییر قیمت خاصی در آنها ایجاد نشده است. این در حالی است که طبق مصاحبه مسئولین بایستی قیمت گذاری خودروها بر اساس حاشیه بازار باشد که قطعا اینطور نیست!

شرایط و جزئیات ثبت سفارش در این فروش گروه سایپا

  • محدودیت کد ملی در این شرایط فروش سایپا فعال خواهد بود و طبق جزئیات اعلامی از سوی این شرکت، آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 تا به امروز از محصولات این شرکت خریدی داشته باشند امکان ثبت نام نخواهند داشت.
  • با توجه به اینکه محدودیت کد ملی در این ثبت نام وجود خواهد داشت، مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود و مبلغ پرداختی بدون هیچ سود و اضافه‌ای عودت خواهد شد.
  • با توجه به تصمیم مسئولین این شرکت، امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • امکان خرید انصرافی و صلح در این شرایط فروش فوری وجود ندارد.
  • با توجه به نیاز و درخواست مشتریان، ظرفیت فروش روزانه تعیین شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
  • درگاه پرداخت بانکی این شرکت در ساعات خاصی از روز باز خواهد شد که این ساعات با توجه به ساعت time.ir تنظیم شده و بدیهی است که در غیر ساعات اعلامی امکان پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.
  • به منظور تسهیل و تسریع در روند ثبت نام بایستی تمامی اطلاعات لازم برای ثبت سفارش در دسترس باشد.
  • پس از ثبت نام و ثبت سفارش امکان تغییر در جزئیاتی مثل کد ملی و نام و نام خانوادگی وجود نخواهد داشت.
  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری طبق دستور وزارت صنعت 20 درصد از ظرفیت تولید روزانه شرکت خواهد بود.
  • ثبت سفارش برای خودرها صرفا از محل رنگ‌های موجود خواهد بود.
  • همچنین چک‌های دریافتی در فروش اقساطی صرفا از چک‌های طرح صیاد خواهد بود.
  • گفتنی است که طبق توافق صورت گرفته با ایران‌خودرو، اطلاعات مشتریان دو شرکت خودروساز اشتراک گذاری شده و آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات این دو شرکت خریدی داشته‌اند، امکان ثبت سفارش و یا تحویل خودرو نخواهند داشت.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپا

مشکلات اخیر مربوط به ورود قوه قضاییه و از سوی دیگر مشکلات مربوط به تولید محصولات در این گروه خودروساز بسیار زیاد شده و به نظر نمی رسد که به این زودی ها شاهد ثبات در شرکت سایپا باشیم ولی به هر حال به منظور تعادل بازار و تامین نیاز مشتریان وارد عمل شده است که باید دید وضعیت به چه نحوی پیش خواهد رفت.

البته گفتنی است که مشکلات مربوط به تولید خودروهای رنو و برلیانس و سایر خودروهای مونتاژی این شرکت مزید بر علت شده و به نظر می‌رسد که این شرکت تا پایان سال با حواشی بسیار زیادی روبرو خواهد شد و فروش‌های این چنینی نیز تا زمانی که تعهدات به موقع عملی نشوند، کارساز نیستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.