مکمل بنزین
گوناگونخبر

ایده جدید اوبر؛ قرض دادن پول به راننده‌ها!

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که شرکت اوبر به‌تازگی قصد این را کرده است که وام‌های مستقیمی را به رانندگان خود پرداخت کند. شرکت سفر اشتراکی اوبر، بر روی برنامه تحت وب خود که دست رانندگان این شرکت قرار دارد، گزینه‌های جدیدی برای مسائل مالی طراحی کرده تا به رانندگان اوبر در مواقع موردنیازشان، کمک مالی کند.

این گزینه‌های مالی جدید طراحی‌شده توسط اوبر، شمال تعدادی از سؤالاتی است که میزان نیاز راننده به آن پول، سابقه راننده و استفاده او از این پول در آینده را مشخص می‌کند.

این سؤالات همچنین شامل این مورد می‌شوند که آیا راننده در سه سال گذشته، وام کوچکی به مبلغ 1,000 دلار دریافت کرده است یا خیر. این سؤالات همچنین، شامل این پرسش می‌شوند که اگر اوبر قصد این را داشته باشد که پولی را در قالب وام پرداخت کند، شما به چه میزان و مبلغی مایل به دریافت آن هستید، می‌شود.

این پرسشنامه اوبر می‌تواند شامل مبالغی، کمتر از 100 دلار، بین 100 تا 250 دلار، بین 250 تا 500 دلار و بیشتر از 500 دلار شود. هنوز مشخص نیست که آیا این طرح قرار است به همین شکل اجراشده و زمان اجراشدن آنچه موقع است.

اگر قرار باشد که اوبر چنین سیستم وام‌دهی را برای رانندگان خود در قالب برنامه خود اجرایی کند، اولین باری نخواهد بود که این شرکت حمل‌ونقل آنلاین دست به این کار زده است.

اوبر قبلاً نیز در مقیاسی کوچک‌تر و در کالیفرنیا و میشیگان آمریکا با برنامه‌های پیشرفته پرداخت پول به رانندگان و یا اجاره خودروی جدید، کارهایی را انجام داده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا