Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصاویر جاسوسی از مرسدس میباخ S کلاس 2020 کشیده!

شرکت مرسدس بنز در حال حاضر، سخت مشغول کار بر روی یک نسخه جذاب از میباخ بوده که قرار است یک مدل کاملاً جدید از یک خودروی سالن S کلاس باشد.

خودروی میباخ کلاس S به‌عنوان همان لوکس‌ترین محصول مرسدس بنز باقی‌مانده و یک رقیب قدرتمند و جذاب برای خودروی جدید بریتانیایی فلایینگ اسپور شرکت بنتلی خواهد بود. البته باوجوداینکه گفته‌شده است این میباخ ظاهری جذاب‌تر از نمونه‌های قبلی خود دارد اما فعلاً باید صبر کرد تا پوشش‌های استتاری این خودرو، تصویر واضحی از آن را برایمان روشن سازند.

صبحت از ظاهر و طراحی چهره به میان آمد; به لطف تصاویر رندری بسیار خوب از طراحی مرسدس کاملاً جدید و تکامل‌یافته S کلاس مدل 2020 که تاکنون منتشرشده‌اند، می‌توانیم تا حدودی چهره این خودرو را حدس بزنیم. بااین‌حال، اگرچه در این تصاویر برخی از شاخصه‌های دقیق طراحی در این کلاس را می‌توان بیان کرد، اما بیشتر قسمت‌های آن را باید تنها با قوه تخیل، به تصویر کشید.

درهرحال، انتظار قرار گرفتن جلوپنجره ذوزنقه‌ای شکل و همچنین چراغ‌های جلویی کشیده که در S کلاس 2020 معمولی نیز دیده می‌شوند، در کنار چراغ‌های قطره اشک مانند عقبی که به‌صورت افقی روی خودرو نصب‌شده‌اند را می‌توان برای میباخ 2020 انتظار داشت.

در بحث اندازه و جثه خودرو نیز، مرسدس میباخ کنونی چیزی حدود 200 میلی‌متر از مرسدس S کلاس معمولی بلندتر بوده و از این نظر یک خودروی بلند و کشیده محسوب می‌شود.

سپس از طراحی داخلی نگاهمان را به سمت داخل انداخته و به مشخصه‌های طراحی درون کابین نگاه می‌اندازیم. طراحی که می‌توان آن را یک الهام گیری آینه وار از روی داشبورد و فن‌آوری‌های آن دانست. البته باید انتظار سیستم‌های تفریحی و سرگرمی مستطیلی به‌علاوه صفحه‌نمایش مربع شکل قرارگرفته در قسمت بالایی کنسول را نیز از درون کابین این میباخ داشت.

همچنین تاکنون می‌دانیم که این خودرو از فن‌آوری رانندگی نیمه خودران سطح سوم بهره‌مند بوده که با توجه به لوکس بودن و تمامی شاخصه‌های بهتر این مدل نسبت به نسخه معمولی S کلاس، داشتن چنین سیستمی توسط مرسدس باعقل جور درمیاید.

در قسمت موتوری و قوای فنی نیز اگرچه مرسدس در سال‌های گذشته سعی کرده تا موتورهای V12 خود را با نمونه‌های کوچک‌تر و دوست دار محیط‌زیست جایگزین کند اما بر اساس شایعات، انگار قرار است خودروی لوکس و قدرتمند جدید میباخ، با همان قلب تپنده 12 سیلندر مرسدس همراه شود.

میباخ S650 کنونی، توسط یک قلب تپنده V12 با حجم 6 لیتری همراه است که 621 اسب بخار قدرت و 1,000 نیوتون متر گشتاور را برای راننده خود به ارمغان می‌آورد. بااین‌حال، بر روی کاغذ، شتاب صفرتا صد کیلومتر بر ساعت کمتری نسبت به بنتلی فلایینگ اسپور جدید (4.7 ثانیه میباخ در مقابل 3.8 ثانیه بنتلی) دارد. پس باید منتظر ماند و دید که میباخ جدید چگونه قرار است با رقیب بریتانیایی خود رودررو شود.

منبع CARSCOOPS
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.