مکمل بنزین
گوناگونخبر

وقتی کوروت C8 یک اثر هنری دیواری جذاب می شود!

معمولاً کلمات انگلیسی موتور و اسپرت در هنگامی ارائه می‌شوند که خودروهای جذاب و پرسرعتی را در میدان نبرد جاده‌های مسابقه مشاهده کنیم؛ اما برخی از خودروسازان مطرح جهانی با راهکارهای جالب‌توجه و متنوع در پی جلب‌توجه طرفداران خود نیز هستند.

راهکارهای جالبی مانند زمین شرکت فورد، استادیوم نیسان و یا حتی ابر گنبد مرسدس بنز همگی در همین راستا طراحی و ایجادشده‌اند؛ اما دراین‌بین، شرکتی مانند شورلت نیز با نصب و قرار دادن یک شورلت کوروت استینگری موتور وسط بر روی دیوار، یک‌راه کار جذاب دیگر را ارائه داده است.

این خودروی نصب‌شده روی دیوار، یک نمونه اولیه قبل از تولید بوده که درست مانند همان نسخه‌ای است که شورلت آن را داخل موزه ملی کوروت آمریکا به نمایش گذاشته است. استینگری Z51 3LT به رنگ قرمز مشعل (Torch) درآمده و برای هرچه راحت‌تر شدن بالا بردن حدود 670 سانتی‌متری آن، یک سری صفحات مجزا و اضافه نیز برای آن در نظر گرفته‌شده است.

پشت سر این شورلت استینگری نصب‌شده روی دیوار، دو خط نواری شکل فولادی قرارگرفته که با ترکیب طراحی این دو خط و چرخ‌های عقب خودرو، انگار این شورلت در حال عبور از یک جاده و حرکت بر روی آن است.

با به وجود اینکه این طرح و قرار دادن یک خودروی اسپرت بر روی دیوار تا چنین ارتفاعی، یک کار جذاب و خلاقانه محسوب می‌شود اما این اولین باری نیست که شورلت چنین کارهایی را انجام داده است. در کل می‌توان، این‌گونه حرکات را احترام کامل به سلیقه مشتری و جذابیت بخشیدن‌های بصری برای عاشقان یک برند دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا