مکمل بنزین
گوناگونخبر

رکورد جدید جمع شدن بیشترین بنتلی در یک مکان!

در دنیای جذاب خودروها تا جایی که می‌شود می‌توان رکوردهای شگفت‌انگیز، پرهیجان و یا رکوردهای عجیب‌وغریب پیدا کرد. از شتاب صفرتا صد معمول گرفته تا هرچه پایین‌تر بودن وزن خودرو، رکورد تعویض تایر در کمترین زمان و بسیاری از رکوردهای دیگری که ممکن است تاکنون به گوشتان خورده باشد.

درحالی‌که اکنون، این صنعت مشغول تماشای نوآوری‌ها و محصولات جدید شرکت‌های خلاق و نوآور جهانی در موتورشو فرانکفورت 2019 آلمان است، بنتلی خود را آماده کرده است تا بتواند یک رکورد جدید را که همان جمع شدن بیشترین تعداد خودرو از این برند بریتانیایی است، به‌جا بگذارد.

در مکانی موسوم به قصر بلنهاین در آکسفوردشایر انگلستان، تعداد 1,321 خودروی بنتلی دورهم جمع شدند تا یک منظره جذاب و دیدنی را از خود به نمایش بگذارند.

از قدیمی‌ترین خودروی ساخت این برند گرفته تا دومین خودروی ساخت بنتلی، تمامی مدل‌ها و نسل‌های مختلف از خودروهای این شرکت، یک گردهمایی بزرگ را به وجود آورده بودند. حتی خودروی مدرن فلایینگ اسپور این برند و بنتایگا هیبرید نیز در کنار قدیمی‌ترها جای گرفته بودند.

بر اساس گفته‌های مدیرعامل این شرکت آقای آدریان هالمارک، هدف از کنار هم جمع شدن بیش از هزار خودروی مختلف از بنتلی در یک مکان مشخص، بسیار خارق‌العاده بوده و نمونه‌ی چنین کارهایی در تاریخ خودروسازی، کم‌سابقه است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا