Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو (27 شهریور 98)

گروه خودروسازی ایران‌خودرو پس از چند روز وقفه در فعالیت فروش خود، مشکلات مربوط به تولید و تحویل خودروهای فروخته شده، بازهم دست به ارائه شرایط فروش جدیدی کرده است. البته گفتنی است که این شرکت کماکان از  تنوع دادن به فروشش خودداری می‌کند و باید دید که چه زمانی محصولات پرطرفدار این خودروساز وارد این شرایط فروش خواهد شد!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات خود رونمایی کرد. مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت سفارش خود را ثبت کرده و پس از 30 روز کاری اقدام به تحویل گرفتن خودروی خریداری شده نمایند.

ایران‌خودرو پژو 206 و وانت آریسانالبته کماکان این خودروساز به عرضه محدود 2 خودرو ادامه می‌دهد و همانند شرایط فروش هفته گذشته خود صرفا دو خودروی دنا و سمند را ارائه کرده است. این اقدام ایران‌خودرو در حالی است که مشتریان منتظر ارائه محصولات پرفروش دیگر مانند پژو 405، پژو 206، سمند گازسوز و … هستند.

 

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی ارائه شده در این شرایط فروش، سمند ال ایکس EF7 بنزینی است با رنگ سفید به مشتریان عرضه شده است. قیمت تعیین شده برای این خودرو 69 میلیون و 973 هزار تومان بوده و تسهیلات 10 درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.
  • دومین محصول این خودروساز، دنا پلاس در رنگ سفید است که با قیمت 110 میلیون و 934 هزار تومان قابل سفارش است. این خودروساز تسهیلات 10 درصدی نیز برای مشتریان در نظر گرفته است.

 

بازار خودرو دنا پلاس اتوماتیک

از نکات جالب توجه در مورد قیمت گذاری ایران‌خودرو این است که ماه‌ها با همین قیمت‌ها اقدام به عرضه محصولاتش می‌کند و برخلاف ادعایی که این شرکت دارد، خبری از قیمت حاشیه بازار نیست! این در حالی است که وزارت صنعت مجوز فروش بر اساس قیمت حاشیه بازار را داده و طبیعتا باید در هر شرایط فروش این شرکت، شاهد تغییر قیمت باشیم که خبری از این موضوع نیست!

شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • چک‌های دریافتی در این طرح صرفا از نوع صیادی خواهد بود و چک‌های طرح قدیم مورد قبول واقع نخواهد شد.
  • چک‌های دریافتی صرفا از خود فرد ثبت نام کننده دریافت شده و چک اقوام و آشنایان مورد قبول نیست.
  • استعلام چک‌های دریافتی انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیلی مشتری شرایط لازم را نداشته باشد، سفارش ملغی خواهد شد و وجه مشتری مسترد خواهد شد.
  • چک بازپرداخت قسط تسهیلات صرفا در تاریخ ذکر شده دریافت می‌گردد و امکان درج تاریخ زودتر و یا متفاوت با تاریخ ذکر شده وجود ندارد.
  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماه‌های اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.
  • با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، از این پس آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از شرایط فروش این دو شرکت استفاده کرده‌اند و اقدام به خرید خودرو کرده باشند، امکان خرید نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت این بند به هیچ وجه خودرویی تحویل داده نخواهد شد.

ایران‌خودروگروه خودروسازی ایران‌خودرو در حالی پس از مدیریت جدید خود اقدام به عرضه شرایط فروش فوری می‌کند که به نظر می‌رسید با این تغییر و تحولات شاهد فعالیت بیشتری از سوی این خودروساز باشیم. همچنین این گروه خودروساز که چندین هزار خودروی ناقص در پارکینگ خود داشته و دارد، به زودی با عرضه محصولاتش، روند فعلی خودروسازان را ادامه داده و احتمالا شاهد کاهش قیمت خوبی در بازار محصولات این خودروساز خواهیم بود.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرواز دیگر نکات قابل ذکر در رابطه با این شرایط فروش ایران‌خودرو محدودیتی است که در انواع خودرو وجود داشته و این گروه خودروساز در شرایط فروش قبلی نیز همین خودروها را ارائه کرده بود! حال باید دید که آیا سازمان حمایت و وزارت صنعت به منظور متعادل کردن بازار محصولات دیگر این شرکت وارد عمل می‌شوند و این شرکت را برای عرضه سایر خودروها وادار خواهند کرد یا خیر! همچنین مشخص نیست که این چه نوعی از قیمت‌گذاری است که در اوج بی ثباتی بازار نیز به همین منوال بود و حالا نیز با همان روال ادامه دارد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.