مکمل بنزین
خبرداخلی

مجلس برای ارزانی بیشتر خودروهای داخلی وارد عمل می‌شود

ارزانی چند هفته‌ای در بازار خودروهای داخلی نقل محافل خبری و شبکه‌های اجتماعی است ولی هنوز مقاومت دلالان در این زمینه مشاهده می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی مجلس برای ساماندهی بیشتر بازار و کمک به روند نزولی قیمت‌ها وارد عمل خواهد شد.

به گزارش چرخان، بازار خودروهای داخلی این روزها با نوسانات اندکی همراه بوده و خریداران دست بالا را در معاملات دارند ولی هنوز فروشندگان برای کاهش بیشتر قیمت خودرو مقاومت می‌کنند. این مقاومت بیش از آنکه متوجه مردم عادی و مصرف کنندگان بازار باشد، از سوی دلالان و سودجویانی است که با توان مالی خود اقدام به مدیریت بازار می‌کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مجلس برای کمک به خودروسازان و جلوگیری از سو استفاده دلالان وارد عمل خواهد شد و اقدامات را بدین منظور انجام خواهد داد. از سوی دیگر شرایط فروش سایپا و ایران‌خودرو نیز به زودی افزایش خواهد یافت و خودروهای ناقص در انبارها نیز به بازار عرضه خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا