Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات ام‌وی‌ام مدیران خودرو (شهریور 98)

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات خود رونمایی کرد که البته در پی عدم استقبال مشتریان از طرح‌های قبلی این شرکت بوده است. گفتنی است که این شرکت در حالی تسهیلات 60 ماهه برای این خودروها در نظر گرفته که تا چند ماه پیش اقدام به پیش فروش نقدی بسیاری از این محصولات می‌کرد!

X22 مدیران خودرومدیران خودرو از هر اقدامی برای فروش محصولاتش استفاده می‌کند که از جمله این روش‌ها اعطای تسهیلاتی است که بازه پرداخت اقساط آن از 12 تا 60 ماه امکان‌پذیر است. همچنین باید بدانید که این تسهیلات با نرخ 21 درصد ارائه شده و مشتریان از بیمه رایگان شخص ثالث نیز بهره‌مند می‌شوند. گفتنی است خودروهای چینی چند وقتی است که به شدت با افت قیمت روبرو شده‌اند و شرکت‌های مونتاژ کننده این محصولات با مشکلات فراوانی در فروش خودروهایشان مواجه هستند. مدیران خودرو از جمله شرکت‌های مونتاژکننده خودروهای چری است به شدت در زمینه قیمت‌گذاری محصولاتش مورد انتقاد کاربران است!

شرایط فروش اقساطی مدیران‌خودرو برای محصولات MVM و چری

  • خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش به صورت تحویل فوری (30 روز کاری) قابل سفارش خواهند بود.
  • بیمه بدنه برای تمامی خودروهای فروخته شده در این طرح الزامی بوده و هیچ خودرویی بدون این بیمه واگذار نخواهد شد. هزینه بیمه بدنه نیز از مشتری اخذ خواهد شد.
  • خودروهای فروخته شده در این طرح، در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود و به محض اتمام اقساط تسهیلات، سند خودروها آزاد خواهد شد.
  • چک‌های دریافتی از مشتریان صرفا از چک‌های طرح صیاد خواهد بود.
  • حواله صادر شده برای مشتری تا 72 ساعت معتبر خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت خودرو این حواله باطل خواهد شد.
  • این شرکت اعلام کرده است که خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است که هر کدام از این موارد فرا برسد، محاسبه خواهد شد.
  • ثبت سفارش مشتریان صرفا از محل رنگ‌های قابل انتخاب بوده و مشتریان قادر به انتخاب رنگ‌های دیگر نخواهند بود.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث تمامی خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش بر عهده شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو خواهد بود و هزینه‌ای از مشتری اخذ نمی‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

مدیران خودرو چری تیگو7

گفتنی است که مدیران خودرو در روزهای اخیر با یک چالش بزرگ به نام کمتر بودن قیمت محصولات در بازار آزاد نسبت به کارخانه روبرو بوده و این موضوع برای این شرکت تکراری است! اما وضعیت محصولات این شرکت در بازار در حال حاضر بسیار وخیم بوده و عملا خرید از کارخانه گران‌تر از خرید بازار برای مشتری تمام می‎‌شود! حالا باید دید که مشتریان از این شرایط فروش استقبال خواهند کرد یا نه!؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.