Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط گروه سایپا (28 شهریور 98)

بازار خرید و فروش خودروهای داخلی راکد شده است و خودروسازانی مثل سایپا نیز در فروش محصولاتشان دچار مشکل شده‌اند. از سوی دیگر اینکه پیش بینی‌ها نشان می‌دهد این شرکت‌ها به زودی با مشکل فروش خودرو روبرو خواهند شد و به همین دلیل این روزها به شدت مشغول عرضه و فروش خودروهایشان هستند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای جزئیات جدیدترین شرایط فروش محصولات خود را اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید این خودروها می‌توانند از ساعت 10 صبح فردا به سایت سایپا مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند. گفتنی است که ظرفیت تعیین شده برای این محصولات محدود بوده و بدیهی است که به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

ی سایپا در اطلاعیه‌ای جزئیات جدیدترین شرایط فروش محصولات خود را اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید این خودروها می‌توانند از ساعت 10 صبح فرمحصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، سایپا 151 است که با قیمت نقدی 40 میلیون و 313 هزار تومان قابل سفارش بوده و مشتریان از تسهیلات 4 میلیون تومانی برای خرید این خودرو بهره‌مند می‌شوند. بازپرداخت این تسهیلات نیز در قالب 3 چک 4 ماهه خواهد بود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، تیبا صندوق‌دار با رینگ فولادی است که مشتریان از تسهیلات 5 میلیون تومانی برای خرید آن بهره‌مند می‌شوند.
  • سومین محصول نیز خودروی تیبا صندوق‌دار به رینگ آلومینیومی است که مشتریان با قیمت کل 46 میلیون و 443 هزار تومان سفارش خود را ثبت می‌کنند که 5 میلیون تومان از این مبلغ به عنوان تسهیلات به مشتری اعطا می‌گردد.

سایپا برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید نقدی محصولاتش را دارند، شرایط فروش ویژه‌ای برقرار کرده که البته با حذف دو مدل خودروی ساینا، که برای اولین بار است به طور کلی از شرایط فروش این شرکت حذف شده، این بار شاهد عرضه سه خودرو هستیم. البته با توجه به قیمت بازار و شرایط فروش قبلی، احتمالا با استقبال خوبی روبرو نخواهد شد. گفتنی است که سایپا در حالی خودروی تیبا را به صورت نقدی می‌فروشد که فروش‌های مختلف ساینا ثمربخش نبود و شنیده‌ها حاکی از این است که مشتریان علاقه‌ای به خرید نقدی این محصولات ندارند.

سایپامحصولات ارائه شده در شرایط فروش نقدی این شرکت:

  • اولین خودروی عرضه شده در بخش فروش نقدی، کیا سراتو 2000 است که با قیمت 295 میلیون تومان به صورت نقدی قابل خرید خواهد بود.
  • دومین محصول ارائه شده در شرایط فروش نقدی، تیبا با رینگ فولادی است که با قیمت 43 میلیون و 443 هزار تومان قابل خرید است.
  • سومین محصول ارائه شده در این شرایط فروش، تیبا با رینگ آلومینیومی است که با قیمت 46 میلیون 443 هزار تومان قابل سفارش است.

محصولات رنو سایپا شرایط فروش فوری سایپا سایت ثبت نام سایپا قیمت حواله سایپا برلیانساین شرایط فروش سایپا چند وقتی است که با محصولات این چنینی عرضه می‌شود و تغییر قیمت خاصی در آنها ایجاد نشده است. این در حالی است که طبق مصاحبه مسئولین بایستی قیمت‌گذاری خودروها بر اساس حاشیه بازار باشد که قطعا این‌طور نیست!

شرایط و جزئیات ثبت سفارش در این فروش گروه سایپا

  • محدودیت کد ملی در این شرایط فروش سایپا فعال خواهد بود و طبق جزئیات اعلامی از سوی این شرکت، آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 تا به امروز از محصولات این شرکت خریدی داشته باشند امکان ثبت نام نخواهند داشت.
  • با توجه به اینکه محدودیت کد ملی در این ثبت نام وجود خواهد داشت، مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود و مبلغ پرداختی بدون هیچ سود و اضافه‌ای عودت خواهد شد.
  • با توجه به تصمیم مسئولین این شرکت، امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • امکان خرید انصرافی و صلح در این شرایط فروش فوری وجود ندارد.
  • با توجه به نیاز و درخواست مشتریان، ظرفیت فروش روزانه تعیین شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
  • درگاه پرداخت بانکی این شرکت در ساعات خاصی از روز باز خواهد شد که این ساعات با توجه به ساعت time.ir تنظیم شده و بدیهی است که در غیر ساعات اعلامی امکان پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.
  • به منظور تسهیل و تسریع در روند ثبت نام بایستی تمامی اطلاعات لازم برای ثبت سفارش در دسترس باشد.
  • پس از ثبت نام و ثبت سفارش امکان تغییر در جزئیاتی مثل کد ملی و نام و نام خانوادگی وجود نخواهد داشت.
  • ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری طبق دستور وزارت صنعت 20 درصد از ظرفیت تولید روزانه شرکت خواهد بود.
  • ثبت سفارش برای خودرها صرفا از محل رنگ‌های موجود خواهد بود.
  • همچنین چک‌های دریافتی در فروش اقساطی صرفا از چک‌های طرح صیاد خواهد بود.
  • گفتنی است که طبق توافق صورت گرفته با ایران‌خودرو، اطلاعات مشتریان دو شرکت خودروساز اشتراک گذاری شده و آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات این دو شرکت خریدی داشته‌اند، امکان ثبت سفارش و یا تحویل خودرو نخواهند داشت.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپا

شرکت خودروسازی سایپا که در تولید رنو و برلیانس دچار مشکل شده و اعتراضات زیادی به این خودروساز وارد شده، حالا در بحث تولید و تحویل خودروهای فروخته شده قبلی نیز دچار مشکل شده است. از سوی دیگر مشکلات قضایی ایجاد شده برای این شرکت نیز مزید بر علت شده تا همه چیز برای ورود مجلس مهیا باشد و دولت نیز برای سامان دادن به اوضاع سایپا وارد عمل گردد

مشاهدات و گزارشات واصله به چرخان نشان می‌دهد که سایپا برای تحویل خودروهای فروخته شده در همین دو سه ماه اخیر نیز دچار مشکل بوده و علیرغم قول این شرکت برای تحویل 30 روزه محصولات فروخته شده ولی هنوز بعضی از محصولات علیرغم گذشت بیش از یکماه به دست خریداران نرسیده است! اکنون باید ببینیم که با توجه به این مشکلا سایپا در تحویل خودروهای فروخته شده و همچنین وضعیت معوقات بسیار زیادی که در حال حاضر اعتراضات زیادی در پی داشته، بازهم مشتریان از این شرایط فروش استقبال خواهند کرد یا بازهم شاهد عدم فروش بعضی از خودروها مانند سراتو خواهیم بود!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.