مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به این شورلت کامارو تیون شده عجیب!

می‌توان گفت که ششمین نسل از سوپراسپرت آمریکایی شورلت کامارو، کم‌وبیش یک نسخه زیباتر و مدرن‌تر از نیاکان خود است. خودرویی که با کاهش وزن و دید بصری جذاب‌تر به‌واسطه زاویه‌های تیزتر در طراحی بدنه، متفاوت از نسخه‌های قبلی خود شده است.

اما اگر بخواهیم از نسخه‌های کارخانه‌ای شورلت گذشته و به نمونه‌ای نگاه کنیم که توسط علاقه‌مندان به این سوپر اسپرت طراحی‌شده است، درنهایت به همین تصویری می‌رسیم که شورلت کامارو را با طراحی بدنه بسیار عضلانی، وجود لوله‌های تفنگ مانند روی کاپوت خودرو، جلوپنجره بسیار بزرگ و بسیاری از تفاوت‌های دیگر با نسخه اصلی، این خودرو را تبدیل به یک نمونه پایان دنیایی از کامارو کرده است.

اما چه مشکلاتی در مورد طراحی خودساخته این کامارو وجود دارند؟ بیایید اول از بسته طراحی مربوط به بدنه این کامارو شروع کنیم. نکته اول اینکه اگر به تصویر دقت کنید، تناسب بسیار کمی بین قسمت عقب و جلویی طراحی وجود داشته و این سوپر اسپرت، از حالت عضلانی معمول خود به حالت چاق رسیده است. نکته بعدی اینکه در قسمت جلوپنجره و اضافات مربوط به آن نیز کمی عجله صورت گرفته و با کشیده شدن این طراحی به قسمت‌های بالای چرخ جلو، اوج ناهماهنگی در این خودرو دیده می‌شود.

در کل اگرچه باید خلاقیت این فرد بانام کاربری Dr_Sigmund_Fried که این تصویر را در سایت ردیت منتشر کرده را تحسین کرد اما می‌توان گفت که نسخه کارخانه‌ای کامارو، بسیار جذاب‌تر از این نسخه با طراحی بدنه عجیب و اضافات دل بخواه غیرمتناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا