مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلی

مینی بوس و کامیونت ایرانی شیلر رونمایی شد + قیمت

 

 

شیلر نام برند جدید بهمن دیزل برای مینی بوس و کامیونت تازه واردش است که البته شباهت‌های زیادی به ایسوزوهای تولید قدیم این شرکت دارد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی بهمن دیزل که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی بهمن به شمار می‌رود، صبح امروز در مراسمی و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین وزارت صنعت و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد، از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که طراحی ایرانی بوده و به گفته مسئولین این شرکت چیزی در حدود 55 تا 59 درصد از هر کدام از خودروها داخلی سازی شده است.

شیلراین شرکت که قبل از این محصولات این چنینی خود را با همکاری شرکت ژاپنی ایسوزو وارد بازار می‌کرد، حالا با توجه به تحریم‌های موجود در صنعت خودروسازی کشور و عدم همکاری لازم ایسوزو با این شرکت، اقدام به طراحی کامیونت و مینی بوس جدیدی کرده که بدنه آن تماما ایرانی بوده و در هر کدام از بخش‌های فنی نیز سعی شده تا نهایت داخلی‌سازی لازم انجام شود.

از جمله ویژگی‌های قابل ذکر برای این خودروها، سبک وزن بودن آنهاست که به گفته مدیرعامل شرکت بهمن این خودروها سبک وزن‌ترین خودروهای تجاری موجود در کشور هستند که قابلیت بارگیری بسیار بالایی داشته و از خدمات پشتیبانی بسیار خوبی بهره‌مند خواهد شد.

از جمله ویژگی‌های قابل ذکر برای خدمات پس از فروش این شرکت می‌توان به گارانتی 200 هزار کیلومتری خودرو و ارائه خدمات مربوط به قطعات یدکی که از طریق هواپیمایی کشور به سرتاسر ایران انجام خواهد شد و هیچ خودرویی از انواع مدل‌های شیلر در هیچ کدام از نقاط کشور معطل قطعه نخواهند ماند.

طبق گفته مدیرعامل شرکت بهمن دیزل تولید انبوه این خودرو از مهرماه انجام خواهد و تمام ظرفیت تولیدی این شرکت برای سال جاری پر شده و متقاضیان خرید این محصول بایستی طبق دستورالعمل و بخشنامه‌های بخش فروش این شرکت، برای ماه‌های بعدی اقدام به ثبت سفارش نمایند.

شیلرتست 100 هزار کیلومتری یک نمونه تولیدی خودرو در انواع مناطق کشور و همچنین بارگیری بیش از استاندارد خودرو در هنگام تست از جمله مواردی بود که نشان می‌داد خودروی مذکور با دقت و کیفیت قابل قبولی تولید شده است. استفاده از آخرین تکنولوژی‌های در دسترس در زمینه ایمنی خودرو از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر برای خودروهای شیلر است.

گفتنی است که طبق برآوردهای انجام شده احتمالا مدل مینی بوس این خودرو با قیمتی در حدود 390 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد و ظرفیت مسافرگیری آن 18 صندلی است. همچنین محصول جدید بهمن دیزل قابلیت نصب انواع کاربری‌ها را داشته و محدودیتی در این زمینه ندارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. طراحی ایرانی/؟؟؟؟؟پس احتمالا تویوتا 5سال پیش از طرح مینی بوس بهمن خودرو کپی کرده چون دقیقا این ظاهر مینی بوس طراحی تویوتا هستش و در اهواز میتوانید ببینید با پلاک اروند .پس دو احتمال وجود دارد اول تویوتا طراحی این مینی بوس رو از بهمن خودرو خریده که کاملا رد میشه و احتمال دوم بهمن خودرو کپی کرده از تویوتا یا از شرکتی چینی درخواست تولید اتاق و ظاهر این خودرو رو داده

  2. این طرح مینی بوس را به زور و قلدری از شرکت بروجن خودرو گرفتند و سه سال همین مینی بوس به نام سحر در شرکت بروجن خودرو تولید میشد و به قزوین ارسال میگردید ، نامردی چقدر که محصول و نتیجه زحمات یک شرکت دیگر را بنام خود جا میکنند ؟
    اعتراض دارند به این حرف من شکایت کنند تا توی دادگاه با اسناد و مدارک جوابشون را بدهم و یا برای شما ارسال کنم ، نامردی هم حدی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا