مکمل بنزین
گوناگونخبر

42 درصد مردم آمریکا فکر می‌کنند خودروهای برقی نیاز به بنزین برای حرکت دارند!

بله کاملاً درست است و شما هیچ اشتباهی در خواندن تیتر مطلب مرتکب نشده‌اید. درواقع بر اساس تحقیقی که شرکت فورد در اروپا، چین و ایالات‌متحده انجام داده است، مردمان زیادی وجود دارند که فکر می‌کنند خودروهای برقی‌شان با سوخت‌های فسیلی کار می‌کند و بدون آن‌ها، حرکت این ماشین‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود!

بر اساس این تحقیق گسترده،42 درصد از کل مردم آمریکا اعتقاددارند که این خودروها نیاز به بنزین دارند! شرکت آمریکایی فورد نیز قرار است در سال 2020 یک خودروی شاسی‌بلند برقی که در طراحی، از موستانگ جذاب الهام گرفته است را معرفی کرده و به صحنه رقابت با دیگر خودروها بفرستد. شاید دلیل انجام دادن چنین تحقیقی توسط فورد نیز آماده شدن برای ورود به این‌گونه رقابت‌ها توسط این شرکت است.

همچنین در کنار این 42 درصد عجیب از مردم که این اعتقاد را نسبت به خودروهای برقی دارند،90 درصد از مردم اروپا و خود آمریکا نیز فکر می‌کنند که همه‌ی خودروهای برقی، ماشین‌هایی آرام و کم‌سرعت هستند. حتی عجیب‌تر آن‌که 67 درصد از مردم کشور آمریکا و 68 درصد از مردم اروپا این‌گونه فکر می‌کنند که خودروهای برقی، توانایی یدک کشیدن هیچ وسیله نقلیه دیگری را ندارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا