مکمل بنزین
گوناگونخبر

بوگاتی خودروی برقی اسباب بازی با قیمت 33 هزار دلار برای بچه ها می‌سازد!

شرکت نام‌آشنای بوگاتی از اولین خودروی اسباب‌بازی خود که به مناسبت صدودهمین سالگرد تولد این برند است، رونمایی کرد.

اوایل سال 2019 و در موتورشو ژنو سوئیس، بوگاتی یک خودروی اسباب‌بازی موسوم به Baby 2 را به‌عنوان یک مدل طراحی‌شده با پرینت سه‌بعدی رونمایی کرد. خودروی کوچکی که همه‌ی طرفداران و عاشقان آن، سریع به سمت اش هجوم برده تا بتوانند 500 نسخه تولیدی از آن را که بوگاتی قصد تولید دارد، تنها در عرض 3 هفته پیش‌خرید کنند. قیمت این اسباب‌بازی برقی، از 33 هزار دلار شروع می‌شود که هم قیمت خودروهای بسیار زیادی در سراسر دنیا است.

برای ساخت بیبی 2، بوگاتی با یک شرکت موسوم به خودروهای کوچک (Little Car) همکاری کرد. هر قطعه مجزا از این خودرو که یک نمونه شبیه‌سازی‌شده از ماشین لیون گرند پریکس تایپ 35 مربوط به سال 1924 است به‌صورت دیجیتالی اسکن شده و یک قوای محرکه برقی مدرن به همراه بسته باتری لیتیوم-یون نیز به خودروی اسباب‌بازی گران‌قیمت بوگاتی اضافه‌شده‌اند.

این خودروی تایپ 2 از بوگاتی، درواقع یک نسخه شبیه‌سازی‌شده با اندازه 75 درصدی نسبت به نسخه اصلی تایپ 35 بوده که هم بزرگ‌سالان و هم کودکان، می‌توانند با آن رانندگی کنند. این خودرو همچنین با یک پدال لغزشی جعبه مانند، رینگ‌های آلیاژِی 8 پره‌ای با لاستیک‌های مدرن شرکت میشلن به‌علاوه سیستم تعلیق، فرمان و محور جلویی بازتولید و بازطراحی شده، عرضه خواهد شد.

بهترین و مهندسی‌شده ترین خودروی اسباب‌بازی جهان همچنین با دو حالت مختلف برای قدرت رسانی خودرو، به دست مشتریان اش خواهد رسید: یکی موتور 1 کیلووات ساعتی مخصوص کودکان با نهایت سرعت 20 کیلومتر بر ساعت و دیگری نیز مدلی با موتور 4 کیلووات ساعتی برای بزرگ‌سالان با نهایت سرعت 45 کیلومتر بر ساعت که زیر کاپوت آنجا خوش کرده است. همچنین بوگاتی ادعا کرده است که مسافت حرکتی این خودرو با یک شارژ کامل، حدود 30 کیلومتر خواهد بود.

درون کابین نیز می‌توانیم داشبورد آلومینیومی را مشاهده نماییم که به‌صورت خاص توسط بوگاتی طراحی‌شده و شامل سرعت‌سنج، شاخصی برای نمایش سطح شارژ باتری‌ها و یک حالت برای قدرت رسانی و شروع به کار، درست مانند آنچه در ابرخودروهای ویرون و شیرون وجود دارند، می‌شود.

اگرچه این خودروی اسباب‌بازی از قیمت بالایی برخوردار است اما همان شرکتی آن را ساخته و لوگویی روی آن قرارگرفته است که ابرخودروهای چند میلیون دلاری همچون خودروی سیاه، ویرون و شیرون، همان را دارا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا