مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

اپتیما Sportswagon رونمایی شد؛ عرضه انحصاری در اروپا!

کمپانی کیا از مدل استیشن خودروی اپتیما در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 رونمایی کرد. این خودرو که با نام کیا اپتیما Sportswagon یا SW شناخته خواهد شد، به شکل انحصاری فقط برای بازار اروپا ساخته شده است.

kia-optima-sportwagon-live-in-geneva123

kia-optima-sportwagon-live-in-geneva22

kia-optima-sportwagon-live-in-geneva34

فروش این خودرو از اواخر سال جاری میلادی در اروپا آغاز خواهد شد. خودروی مذکور با تغییر حالتهای صندلی‌های عقب، فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل و بار اضافی فراهم می‌کند. فضای بار این خودرو 552 لیتر گنجایش دارد.

kia-optima-sportswagon

kia-optima-sportwagon-live-in-geneva4

اپتیما Sportswagon، از آخرین سیستم صوتی و قابلیت پشتیبانی از اندروید و اپل CarPlay استفاده می‌کند. صفحه نمایش لمسی مورد استفاده در این خودرو 7 یا 8 اینچی است. این خودرو مجهز به یک سیستم صوتی قدرتمند با شش بلندگو بوده که به صورت اختیاری می‌توانید تعداد بلندگوها را به هشت عدد نیز برسانید. این خودرو این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت بی‌سیم، تلفن همراه خود را شارژ کنید.

kia-optima-sportwagon-live-in-geneva2

kia-optima-sportswagon12

 

اپتیما Sportswagon، با موتور بنزینی 2.0 لیتری cvvt با قدرت 161 اسب‌بخار و موتوری بنزینی 2.0 لیتری از نوع T-GDI(توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت)، با قدرت 245 اسب‌بخار عرضه خواهد شد. این خودرو با موتور دیزلی 1.7 لیتری و با قدرت 139 اسب بخار نیز عرضه می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا