مکمل بنزین
بازارچه

جدیدترین قیمت خودروهای بورگوارد ویژه مهر 98 اعلام شد

بورگوارد را شاید می‌توان بدشانس‌ترین خودرویی نامید که علیرغم کیفیت بالا و خوبی که داشت، با توجه به تحریم‌های سنگین صنعت خودروسازی کشورمان با مشکلات فراوانی برای حضور در ایران مواجه شد! شرکت متولی این برند در ایران نیز علیرغم برنامه‌ریزی‌های فراوان اما برای چندمین بار مجبور به افزایش قیمت در این خودروها شد!

به گزارش چرخان، شرکت کیان موتور وارنا متولی خودروهای بورگوارد در ایران ضمن انتشار لیست قیمت دو محصول خود اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور از فروش نقدی و اعتباری کیان موتور وارنا بهره‌مند شوند.

بورگوارداین شرکت که سری اول پیش فروش‌های خود را با قیمت‌هایی در حدو 250 تا 300 میلیون تومان به مشتریان تحویل داده بود حالا قیمت بی ایکس5 را به 670 میلیون تومان افزایش داده و بی ایکس7 نیز با افزایش قیمت قابل توجهی به 830 میلیون تومان رسیده است!

این در حالی است که قیمت این دو خودرو در مردادماه به مراتب کمتر از این مبالغ بود که به طور مثال اولین خودرو چیزی در حدود 100 میلیون تومان ارزان‌تر بود و خودروی دوم نیز حدود 200 میلیون تومان ارزان‌تر قابل خرید بود. حالا به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن قیمت این خودروها به 1 میلیارد تومان، بسیاری از مشتریان به جای خرید این محصولات سراغ برندهای معروف‌تر و با سابقه بیشتر بروند!

بورگوارد BX7به گزارش چرخان، خودروهای خارجی علی الخصوص خودروهای تازه وارد چینی شاید بدشانس‌ترین خودروهایی هستند که به بازار کشورمان وارد شدند! خودروهای بورگوارد از این قبیل خودروها بوده و علیرغم تازه وارد بودنشان اما برنامه‌ریزی مدیرانشان را بهم ریخته و با توجه به افزایش نوسانات ارزی و مشکلات وارداتی این شرکت به قیمت‌های بالای 600 میلیون تومان رسیدند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا