Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فولکس واگن ویلوران: شاسی بلند جدید آلمانی مخصوص بازار چین!

تعدادی تصویر تازه از شاسی‌بلند جدید شرکت فولکس‌واگن منتشرشده است. خودرویی که این شرکت آلمانی، آن را مخصوص بازار چین طراحی و تولید کرده است.

در راستای قرارداد فولکس‌واگن با چینی‌ها موسوم به SAIC Volkswagen، این شرکت نیز خودرویی را عرضه خواهد کرد که یکی از بزرگ‌ترین و جادارترین محصولاتی است که فولکس‌واگن تاکنون تولید کرده است. گفته می‌شود که این مدل جدید بر پایه پلتفرم MQB فولکس‌واگن ساخته‌شده و حتی ازنظر جثه و اندازه نیز از شاسی‌بلند بزرگ این شرکت یعنی مدل اطلس، بزرگ‌تر خواهد بود.

با نگاهی به این تصویر و قسمت عقبی خودرو می‌توانیم شاهد چراغ‌های کشیده، قسمت‌های کرومی پیوسته در طول چراغ‌ها و همچنین نوشته‌هایی به زبان چینی در قسمت پایین سمت چپ و یک نوشته دیگر در قسمت سمت راست که نشان از علامت 380 TSI دارد.

همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که این خودروی شاسی‌بلند دارای یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو خواهد بود که توانایی تولید 220 اسب بخار را دارد. همچنین ادعاشده است که عرضه این خودرو تا قبل از سال جاری میلادی صورت گرفته و قیمت آن برای این بازار خودرویی بزرگ نیز 300,000 یوان چین که معادل 42,303 دلاراست، خواهد بود.

 

منبع CARSCOOPS
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.