مکمل بنزین
خبرداخلی

شرایط فروش فوری و ویژه ایران خودرو جهت نوروز 95 اعلام شد.

به گزارش چرخان به نقل از ايكوپرس، مصطفي خان كرمي با اشاره به استقبال كم نظير بازديدكنندگان نمايشگاه از سالن ايران خودرو و محصولات جديد نمايش داده شده، اظهار كرد: تعداد بسيار زيادي از هموطنان و بازديدكنندگان درخواست داشتند شرايطي ايجاد شود تا براي ثبت نام و خريد اين محصولات اقدام كنند، از اين رو امكان عرضه دو محصول پ‍‍ژو207 و اس.7 از روز شنبه پانزدهم اسنفدماه در سايت اينترنتي گروه صنعتي ايران خودرو فراهم شده است.

شرایط فروش نوروزی و اسفند ماه ایران خودرو

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران‌خودرو می‌رساند، شرایط فروش اعتباری قطعی نوروزی از روز شنبه ۹۴/۱۲/۱۵ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام می‌گردد.
گفتنی است در این بخشنامه خودروھای سمند EF7 دو گانه سوز و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با شرایط فروش ۵ روزه نیز ارائه می‌گردد .زمان فعال‌سازی این بخشنامه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۴/۱۲/۱۵ است.

شرایط فروش نوروزی ایران خودرو ۹۵

*پرداخت ‌های قانونی عبارتند از: هزینه بیمه شخص ثالث، هزینه  ثابت شماره‌گذاری، هزینه پست، کارت طلایی و مالیات بر ارزش افزوده.

شرایط فروش نوروزی ایران خودرو ۹۵

شرایط فروش نوروزی ایران خودرو ۹۵

 لازم به ذکر است  کلیه برنامه‌ھای فروش‌ھای این بخشنامه در سال ۹۵ فاکتورخواھندشد و صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواھند داشت که فاقد ھرگونه چک برگشتی باشند.

حامد دانشمند

مهندس IT، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو و فناوری اطلاعات

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام اگه براتون مقدور تو سایت اون نمایندگی هایی که خودرو آریسان با شش ملیون پیش پرداخت تحویل میدن اسمش بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا