مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به نسخه ای خاص از لکسوس NX 2020

این نسخه‌ای که اینجا مشاهده می‌کنید، دومین خودرو از سری موسوم به Black Line از مدل NX لکسوس است. نسخه‌ای که برخلاف اولین مدل از این خودرو، با رینگ‌هایی بارنگ برنزی، طراحی داخل کابین با خطوط هماهنگ شده با رینگ‌ها، برنامه‌های مرتبط با سیستم‌عامل اندروید و دیگر امکانات جذاب همراه شده است.

قیمت این کراس اوور جذاب ژاپنی از 44,710 دلار برای نسخه چرخ جلو محرک (FWD) شروع‌شده و برای کسانی که خواستار نسخه چهارچرخ محرک (AWD) هستند، به 46,110 دلار نیز می‌رسد. خودرویی که لکسوس، فروش مدل 2020 آن را از ماه نوامبر یعنی حدود کمتر از دو ماه دیگر، آغاز خواهد کرد.

در بحث مشخصات مربوط به NX 300 Black Line، مشتریان می‌توانند از سه رنگ بدنه سفید صدفی، خاکستری صدفی موسوم به نبولا (Nebula) و یا قرمز میکا یکی را برای خودروی جدید خود انتخاب کنند.

در درون کابین نیز رنگ برنزی شکل هماهنگ با رینگ خودرو را می‌توان در خط‌های دوخته‌شده روی صندلی‌ها، کنسول میانی، خط‌های روی درب‌ها و کف‌پوش‌ها مشاهده کرد. همچنین صندلی‌های جلویی نیز از گرم‌کن و تهویه مطبوع برخوردار بوده و لکسوس در این نسخه خاص از NX، سیستم موسوم به حافظه مخصوص خود، سامانه پارک خودکار و حسگر ضربه درب‌های عقب را به‌کاربرده است.

صفحه‌نمایش استاندارد 10.3 اینچی این خودروی لکسوس، اکنون با دارا بودن اندروید اتو، می‌تواند به سرنشینان خود اجازه دهد تا برنامه‌های کاربردی خود مانند واتساپ، اسپاتیفای، پاندورا و دیگر برنامه‌ها را روی خودرو داشته باشند.

لکسوس NX 300 Black Line مدل 2020 تنها در تعداد محدود 2,000 دستگاه به تولید خواهد رسید. خودرویی که نسخه معمولی آن اکنون باقیمت پایین‌تر 36,720 دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا