مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا CH-R 2020 چه موارد جدیدی را به خود دیده است؟

اگرچه ممکن است تویوتا CH-R مدل 2020 ازنظر ظاهر و طراحی بدنه، نسبت به مدل‌های قبلی خود تغییرات بنیادی را به خود ندیده باشد اما در راستای برنامه هر شرکت بزرگ خودروسازی،CH-R نیز برای مدل سال آینده خود با تغییرات هرچند جزئی همراه شده است.

مواردی مانند جلوپنجره، چراغ‌های جلویی، سپر جلو و باله عقبی (اسپویلر) خودرو در این کراس اوور جدید ژاپنی، همگی دچار تغییراتی شده‌اند که آن‌ها را نسبت به مدل‌های قبلی متمایز می‌کند.

در این مدل، اکنون چراغ‌های مه شکن بر روی ورودی‌های هوایی جانبی قرار داشته، نسخه LE این خودرو با رینگ‌های منحصربه‌فرد 17 اینچی جذاب و در نسخه‌های بالاتر با رینگ‌های 18 اینچی و همچنین تمامی نسخه‌های CH-R 2020 نیز با چراغ‌های جلویی ال ای دی همراه خواهند شد.

همچنین تویوتا در کنار رنگ‌های معمول CHR مانند متالیک، متالیک خاکستری مگنتیک، متالیک نقره‌ای و صدفی مشکی، دورنگ جدید را نیز به‌صورت آپشن برای این مدل جدید خود کنار گذاشته است. رنگ قرمز سوپرسونیک و نارنجی لاوا که هردوی این رنگ‌ها با سقف مشکی‌رنگ در CH-R همراه خواهند شد.

تویوتا در نسخه 2020 CH-R، در کنار رنگ مشکی برای سقف، رنگ نقره‌ای را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته و رنگ سفید سقف که در مدل‌های قبلی به چشم می‌خورد، برای مدل 2020 به‌کلی حذف‌شده است.

در درون کابین نیز روکش‌های مشکی‌رنگ چرم برای صندلی‌ها انتخاب‌شده است که در نسخه نهایی این کراس اوور یعنی نسخه XLE، این روکش‌های صندلی با جنس متفاوت و با تزئینات و دوزندگی‌های آبی‌رنگ نیز همراه شده‌اند.

اما آنچه در این نسخه جدید تغییری به خود ندیده، قلب تپنده خودرو است. همان موتور 2 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر که توانایی تولید 144 اسب بخار قدرت و 188 نیوتون متر گشتاور را داراست نیز در این نسخه 2020 به چشم می‌خورد. موتوری که به یک سیستم انتقال قدرت قابل‌تغییر پیوسته متصل بوده تا بتواند قدرت تولیدی خود را از طریق یک جعبه‌دنده 7 سرعته تغییر-پیوسته به زیر پای راننده منتقل کند.

قیمت پایه CH-R 2020 از 26,350 دلار شروع‌شده که تویوتا برنامه فروش نهایی آن را نیز برای پایان همین ماه جاری میلادی (اکتبر) در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا