مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو کوئید فیس لیفت 2020 چه ویژگی ها و قیمتی دارد؟

رنو کوئید خودرویی نام‌آشنا برای ما ایرانی‌ها که قرار بود در داخل کشور تولید شود، اکنون نسخه‌های جدیدتر خود را در بازارهای جهانی به‌عنوان یک خودروی ارزان‌قیمت دیده است.

کوئید شرکت رنو که برای اولین بار حدود 4 سال پیش در کشور هند به‌صورت رسمی رونمایی شد، برای اولین بار پس‌ازاین چهار سال، این کراس اوور کوچک، با تغییراتی در طراحی و دیگر قسمت‌ها، به‌عنوان فیس لیفت همراه شده است.

کشور پرجمعیت هند نیز اولین بازار جهانی برای کوئید جدید خواهد بود که مردم این کشور می‌توانند نسخه جدید این خودرو را که نشانه‌های طراحی خود را از کراس اوور برقی K-ZE چینی که اوایل سال 2019 رونمایی شده بود، خریداری نمایند.

اولین تغییری که می‌توان در این نسخه فیس لیفت جدید مشاهده کرد، چراغ‌های جلویی LED است که کنار جلوپنجره جای گرفته‌اند. چراغ‌های اصلی خودرو نیز روی سپر خودرو و کمی پایین‌تر از جلوپنجره، با طراحی بزرگ و اغراق‌شده خود، نمای خوبی را به قسمت جلویی خودرو بخشیده‌اند.

دیگر تغییراتی که کوئید تازه‌وارد در طراحی خارجی به خود دیده است شامل جلوپنجره جدید، طراحی جدید سپرها در قسمت جلو و عقب و تغییر در طراحی گرافیکی داخل چراغ‌های عقبی خودرو هستند.

در درون کابین نیز، نسخه تازه‌وارد کوئید اکنون دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 8 اینچی لمسی است که در قسمت وسط داشبورد به چشم می‌خورد. در کنار این سیستم دیجیتال برای سیستم‌های ناوبری و تفریحی خودرو، سیستم‌های آمپر که روبروی دید راننده قرارگرفته‌اند نیز به‌صورت دیجیتال، عرضه‌شده‌اند.

فرمان خودرو نیز با طراحی متفاوتی ظاهرشده و دستگیره تعویض دنده دایره‌ای شکل نیز در این نسخه جدید به‌جای آنکه در نزدیک‌ترین فاصله به داشبورد و زیر آن قرارگرفته باشد، در قسمت وسطی کنسول، جای گرفته است. همچنین ترکیب جدید رنگ روکش‌ها و کف‌پوش‌ها به همراه جنس روکش‌های درب و صندلی از دیگر تغییرات این نسخه فیس لیفت هستند.

در بحث موتوری و قوای فنی نیز، رنو کوئید جدید کماکان همان موتور سه سیلندر تنفس طبیعی خود را دارا خواهد بود. موتور کم‌حجم 0.8 لیتری که می تواند 53 اسب بخار قدرت تولید کرده و یا در نسخه 1 لیتری خود، می تواند قدرت بالاتر 67 اسب بخار را به زیر پای راننده منتقل کند.

موتور کم‌حجم‌تر با یک جعبه‌دنده دستی 5 سرعته عرضه خواهد شد. رنو برای این خودرو ارزان‌قیمت و سطح پایین خود در کشور هند، برچسب قیمتی 283,000 روپیه هندی را جدای از مالیات‌ها در نظر گرفته که با نرخ تبدیل کنونی به عدد 4,000 دلار برای رنو کوئید فیس لیفت خواهیم رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا