مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به اسپرت جذاب تویوتا CH-R

تویوتا CH-R یک کراس اوور جذابی است که با ظاهر منحصربه‌فرد و تهاجمی خود در کنار مؤلفه‌های تیز در زاویه‌هایی طراحی که طراحان تویوتا به آن بخشیده‌اند، استایل بسیار زیبایی دارد؛ اما یکی از اهالی میشیگان آمریکا، حتی کار طراحان CH-R را نیز کافی ندانسته و خود، این کراس اوور را این‌گونه، به این شکل درآورده است.درنتیجه کار این فرد، خودرویی پدید آمده است که می‌توان آن را یک هیولای واقعی ژاپنی-آمریکایی دانست.

اضافه شدن دستگیره‌های کرومی درب‌ها و قرار گرفتن قسمت‌های کرومی دیگر در قسمت‌های پایین طراحی و زیر درب خودرو در کناره‌های این CH-R به چشم می‌خورند. اضافه شدن یک باک بنزین کرومی و باله بزرگ در قسمت عقب در کنار سپر عقب که هم ازنظر طراحی بسیار بزرگ و جذاب است و هم با خروجی‌های هوا همراه شده، از دیگر تغییراتی است که می‌توان در این تویوتا مشاهده کرد.

در کل می‌توان ترکیب رنگی خود خودرو با قسمت‌های کرومی اضافه‌شده در آن و همچنین، اضافه شدن یک باله عقبی بزرگ که هم می‌تواند آئرودینامیک خودرو را بالاتر ببرد و هم چسبندگی این کراس اوور را با زمین بیشتر کند را به نتیجه نهایی یک CH-R تیون شده بسیار زیبا تبدیل کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا