Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تماشا کنید؛ درگ جذاب مک لارن 720S، پورشه 935 و مرسدس AMG GT R!

شاید تاکنون مسابقات خودرویی کوتاه و جذابی را دیده باشید که در آن، رانندگان حرفه‌ای و یا حتی آماتور قصد زورآزمایی خودروهایشان را در زمین‌های مختلف با یکدیگر دارند.

این درست همان کاری است که تیم تاپ گیر در این ویدئو جذاب با سه ابرخودروی جذاب، سریع و پرقدرت انجام داده است. این سه نفر برای ساخت ویدئوی درگ خود، به سمت خودروهایی مانند پورشه 935، مک لارن 720S اسپایدر و مرسدس AMG GT R پرو رفته‌اند.

در ابتدای خط می‌توانیم پورشه 935 خیره‌کننده را مشاهده نماییم. یک خودروی تنها برای مسابقات که درواقع یک نسخه خاص و مدرن از 78/935 بوده و پورشه برای سال 2019، تنها 77 دستگاه از آن را به تولید خواهد رساند. ابرخودرویی که تولید آن در پورشه، از ماه ژولای یعنی حدود 3 ماه پیش آغاز گشت.

این پورشه می‌تواند با موتور 3.8 لیتری تخت خود و به همراه دو عدد سامانه توربوشارژ، قدرت عالی 700 اسب بخار را به زیر پای راننده خود منتقل نماید. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که چسبندگی بالای این خودرو با زمین و وجود یک باله هوایی بزرگ در قسمت عقب، می‌توانند کمک زیادی به بالا بردن ضریب آئرودینامیک خودرویی با وزن بیش از 1,350 کیلوگرمی کنند. همچنین لازم به ذکر نیست که خودروی اشتوتگارتی پورشه 935، گران‌ترین خودرو در بین این سه خودرو است.

در طرف دیگر، خودروی بریتانیایی مک لارن 720S اسپایدر را می‌بینیم که درواقع ابرخودروی کانورتیبل پرچم‌دار مک لارن محسوب می‌شود. در زیر کاپوت این ابرخودرو، یک موتور 4 لیتری V8 با توربو دوقلو نهفته است که می‌تواند 710 اسب بخار را که کمی بالاتر از خودروی پورشه است، تولید نماید.

این مک لارن همچنین، گشتاور بیشتری نیز نسبت به پورشه دارد.770 نیوتون متر مک لارن در مقابل 749.7 نیوتون متر پورشه. همچنین مک لارن ازنظر وزنی نیز از پورشه سنگین‌تر بوده و 1,469.6 کیلوگرم وزن دارد.

درنهایت نیز، می‌توانیم شاهد یک رقیب دیگر از آلمان بانام مرسدس AMG GT R Pro باشیم. خودرویی که با وزن 1,574 کیلوگرم، سنگین‌ترین رقیب این صحنه درگ بوده اما با 577 اسب بخار قدرت و 699.6 نیوتون متر گشتاور، از رقبای خودروی کاغذ عقب‌تر است.

آیا این مرسدس می‌تواند پابه‌پای دو رقیب قدرتمندتر از خود پیش برود؟ کدام‌یک از آن‌ها پیروز میدان خواهند شد؟ خودروی مسابقه‌ای پورشه یا دو خودروی دیگر؟

 

منبع Motor1
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.