مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه مهر 98 (مرحله دوم)

اارئه شرایط پیش فروش ایران‌خودرو و سایپا از جمله مهم‌ترین اخبار حوزه خودرو بوده و به نظر می‌رسد که در نیمه دوم سال شاهد طرح‌های بهتری از سوی این دو شرکت خواهیم بود. همچنین گفتنی است که بازار محصولات این دو شرکت نیز نسبتا متعادل شده و فاصله قیمتی کارخانه و بازار نسبت به ابتدای سال به مراتب اندک شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو طی اطلاعیه‌ای شرایط پیش فروش محصولات خود را اعلام کرد که مرحله دوم عرضه محصولات این خودروساز در ماه جاری محسوب می‌گردد. مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 11 صبح روز 21 مهرماه با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

شرایط ویژه بخش‌نامه:

  • ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو و وجه آن ظرف 20 روز طبق ضوابط شرکت ایران خودرو به مشتري عودت خواهد شد.
  • تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نمی باشد .
  • کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط تولید از سوي شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.
  • در این بخش‌نامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران‌خودرو و تمایل مشتری امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.
  • امکان ثبت نام در این بخش‌نامه براي مشتری دوم نمایندگی مجاز نیست.
  • قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل خودرو مندرج در این بخش‌نامه و قرارداد تعیین خواهد شد.
  • ثبت نام صرفابصورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان پذیر خواهد بود .
  • انتخاب کارت طلائی به صورت اختیاری و با پرداخت هزینه در زمان ارسال دعوتنامه امکان پذیر خواهد بود.
  • در این بخش‌نامه امکان ثبت نام فقط برای افراد بالای 18سال مقدور است.
  • الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارک به نمایندگی. به معنای دیگر فرد خریدار بایستی دارای گواهینامه باشد و در غیر این‌صورت سفارش وی ملغی خواهد شد.
  • مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده‌اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند، در صورت ثبت نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخش‌نامه ثبت نام مشتری از سوي شرکت ایران‌خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد

سود مشارکت خودروهای مختلف به شرح زیر است:

توضیحات عمومی بخش‌نامه :


1- سود مشارکت در این روش فروش حداکثر تا پایان قرارداد(زمان تحویل) و یا تا پایان انقضاي مدت دعوت‌نامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز براساس سود مشارکت اعلامی بر اساس خودرو محاسبه خواهد گردید.
2- سود انصراف به صورت روز شمار (مشروط بر گذشت یک ماه از زمان تاریخ ثبت نام) مطابق جدول پیوست حداکثر تا پایان قرارداد (زمان تحویل) و یا تا زمان انقضاي مدت دعوت‌نامه و تا تاریخ ارائه درخواست انصراف مشتری محاسبه و پرداخت خواهد شد.
3- در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازاي مبالغ پرداختی مشتري (صرفا
به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) از زمان تاریخ تحویل مندرج در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به صورت روز شمار (یک درصد ماهانه 12درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.
4- در این روش فروش مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل مندرج در قرارداد خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه‌های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.
5- در صورتی که برحسب ضرورت و الزامات قانونی، آپشن و یا تجهیزات خاصی بر روي خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییري در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروي تغییر یافته صادر خواهد شد.
6- شرکت در زمان ثبت نام لیست اقلام و بهای آپشن‌های اختیاري را به مشتري اطلاع رسانی می‌نماید. (در سایت ایران‌خودرو نیز اطلاع رسانی شده است) بدیهی است در صورتی که پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردهاي اجباری، نصب تجهیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط و آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو را خواهد داشت.
7- ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت نام الزامی است.
8- در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارك خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.
9- نمایندگان محترم هنگام ثبت نام از مشتریان حتما
موارد عنوان شده در بخشنامه 2968و 4028 مدارک مورد نیاز جهت احراز سکونت را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمایند.
10- ارائه متن و شرایط جدول پیوست مندرج در بخشنامه، به مشتریان الزامی است و بدیهی است ثبت نام مشتریان تنها بر اساس شرایط قید شده قابل پذیرش است.
12- کلیه خودروهاي قابل ارائه از طریق این بخش‌نامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود.
13- ثبت نام صرفا
به صورت اینترنتی امکان‌پذیر خواهد بود.
14- نمایندگان محترم می‌بایست این بخش‌نامه را براي اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حالی پس از مدیریت جدید خود اقدام به عرضه شرایط پیش فروش می‌کند که به نظر می‌رسید با این تغییر و تحولات شاهد فعالیت بیشتری از سوی این خودروساز باشیم. همچنین این گروه خودروساز که چندین هزار خودروی ناقص در پارکینگ خود داشته و دارد، به زودی با عرضه محصولاتش، روند فعلی خودروسازان را ادامه داده و احتمالا شاهد کاهش قیمت خوبی در بازار محصولات این خودروساز خواهیم بود.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرواز دیگر نکات قابل ذکر در رابطه با این شرایط پیش فروش ایران‌خودرو تنوعی است که در ارائه محصولات داشته و پس از شرایط فروش محدودی که در ماههای اخیر از این خودروساز شاهد بودیم حالا ایرانخودرو دست به عرضه خودروهایی کرده که بسیاری از مشتریان برای خرید این خودروها منتظر بودند. گفتنی است که این تنوع محصول در حالی است که انتظار می رفت سود مشارکت برای پرداخت مشتریان بالاتر از این اعداد بوده و پاسخگوی تورم فعلی اقتصاد کشورمان باشد چرا که در صورت گران شدن محصولات این خودروساز که با شتاب بسیار بالایی رخ میدهد، عملا با غیرقطعی بودن قیمت خودروها، این مشتری است که متضرر شده و بایستی هزینه های اضافی را بپردازد.

همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که این گروه خودروساز به زودی تعهدات معوق خود را نیز به مشتریان تحویل خواهد داد که ارقام و اعداد شنیده شده از بازار خودرو بالغ بر چند هزار خودرو است. حالا باید دید که وضعیت این شرایط پیش فروش نیز چگونه پیش خواهد رفت و آیا استقبال لازم از آن انجام خواهد شد؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا