مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید؛ پرواز خیره کننده 27 متری فورد F-150 از روی تپه خاکی!

آیا تابه‌حال از نزدیک و یا در کلیپ‌های مختلف خودرویی و فیلم‌های سینمایی اکشن، مشاهده کرده‌اید که یک وانت بتواند پرش بلندی را از خود نشان بدهد؟ خودروهایی که نمونه‌های آمریکایی آن‌ها به‌قدری هیولایی و بزرگ طراحی‌شده‌اند که می‌توانند مانند یک پرنده غول‌پیکر، بر فراز تپه‌های خاکی بلند به پرواز دربیایند.

البته منظورمان از وانت هر وانتی مانند وانت‌های موجود در کشورمان نبوده و حتی وانت‌های اروپایی نیز توان انجام چنین حرکات شگرفی را ندارند. منظور ما در این مطلب، یک وانت جذاب، قدرتمند، غول‌پیکر و خوش‌چهره بانام فورد F-150 است که لقبی به‌جز هیولای آمریکایی نمی‌توان به آن داد.

آنچه در این ویدئو مشاهده می‌کنید را ممکن است تاکنون در هیچ کجا ندیده باشید. درواقع، در این ویدئوی کوتاه شما شاهد به پرواز درآمدن یک فورد F-150 مشکی‌رنگ بر روی تپه خاکی خواهد بود که پس از فرود بر روی زمین، هم قسمت جلویی و عقب و قسمت‌های کناری خودرو تا حدودی آسیب می‌بیند و هم بعضی از قطعات داخلی؛ اما آنچه قدرت و استقامت آن را ثابت می‌کند، سالم درآمدن از چنین پرش بلندی است که حتی خودروهای مخصوص پرش و تیونینگ شده مخصوص این کار نیز ممکن است سیستم تعلیق و فنربندی‌شان به‌کلی از بین برود.

راننده جسور این پیکاپ فورد، با سرعت حدود 96.5 کیلومتر بر ساعت به یک تپه خاکی رسیده و سپس به پرواز درمیاید. پروازی که هم لاستیک‌ها آسیب دیدند، هم سپر جلویی و هم سیستم تعلیق با مشکل مواجه شد. البته شاید بتوان مهم‌تر از قدرت و استحکام این خودرو، جسارت و شجاعت راننده را ستود که دست به چنین کار خطرناکی زده است.

شاید باورش کمی برایتان مشکل باشد اما این راننده جسور توانسته با خودروی فورد F-150 خود، چیزی حدود 27 متر از سطح صاف زمین تا بالاترین نقطه‌ای که بر فراز تپه خاکی به پرواز درمیاید، اوج بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا