مکمل بنزین
خبرداخلی

آیا رامک خودرو در واردات تیوولی تخلف کرده است؟

قصه واردات خودروهای خارجی از سال گذشته به یک کلاف سردرگم تبدیل شده و حواشی زیادی برای آن ایجاد شده است. شاید بتوان گفت که رامک خودرو از جمله متضررین بزرگ این ماجرا بوده که روزنامه کیهان در گزارشی از تخلف بزرگ این شرکت در واردات تیوولی خبر داده است ولی آیا این اتفاق رخ داده است؟

به گزارش چرخان، روزنامه کیهان در گزارشی از سودجویی شرکت رامک خودرو خبر داده بود که این شرکت به ازای هر خودرو سودی معادل 12 میلیون تومان را نصیب خود کرده است که این سود به طور کلی به حدود 70 میلیارد تومان رسیده و همه این موارد با کمک سازمان استاندارد بوده است.

حالا روابط عمومی رامک خودرو نسبت به پرونده خودروهای تیوولی و وضعیت آن واکنش نشان داده و به طور کلی اتهامات وارده را به دلیل عدم مشخص بودن نتیجه نهایی دادگاه رد کرده است. این شرکت اعلام کرده که از منافع مطروح پیرامون سوخت نیز سودی برای رامک خودرو حاصل نشده و اجحافی در حق مشتریان صورت نگرفته است.

حالا باید دید که نتیجه دادگاه چه خواهد شد و آیا رامک خودرو در این عرصه پیروز خواهد شد؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام آن قسمتی که روزنامه کیهان نوشته مطلب وارد کردن خسارت به بیت المال بوده و در خال رسیدگی میباشد
    ولی در رابطه با مردم علی رغم اینکه آیین نامه اجرایی مصوب هیئت دولت و نظامنامه ابلاغی وزارت صمت همه موارد را روشن کرده این شرکت (به گفته مسئولین خودش) دارای مجوز ثبت نام بوده از وزارت صمت بوده علی رغم اینکه در این آیین نامه ها ثبت نام خودروی خارجی منوط به داشتن ثبت سفارش معتبر میباشد یعنی مسئولین این شرکت خود اذعان به تخلف و تبانی وزارت صمت در این کار میکنند و این مسئله باعث سر گردانی مردم شده و مسئولین وزارت صمت هم پاسخگو نبوده و ارگانهای نظارتی نیز تاکنون اقدامی نکرده اند
    این شرکت با قراردادهایی با اشکال مختلف و متنوع با بازی با کلمات و تعهدات خود را سر بازده و از انجام آنها خوداری میکند و داد رسی نیست
    بنده از ریاست محترم قوه قضاییه در خواست رسیدگی و دارسی دارم

  2. خدا لعنتش کنه که دوسال و نیم ماحصل زندگیمون دستشه ،فقط قوه قضاییه جلوی این حروم خوری این شرکت کلاهبردارو فاسد رو میتونه بگیره ،تمام شاکیها منتظر رای عادلانه دادگاه هستن .

  3. زندگی ما رو نابود کرد بیماری روانی گرفت همسرم ایشالا خدا نشونش بده

  4. رامک خودرو شرکت کلاه برداری هست که من مشتری در تاریخ ۹ خرداد ۹۶ ثبت نام کردم ماشین رو اورده تو بازار آزاد فروخته کلیه عوامل رامک خودرو با نمایندگی هاش دست به دست هم دادن تا پول مردم رو بالا بکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا