Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فیات ایتالیا تولد 120 سالگی خود را با نسخه ای خاص از مدل 500X جشن گرفت!

شرکت ایتالیایی فیات برای گرامیداشت سالگرد 120 سالگی شدن خود، یک نسخه خاص از هاچبک جذاب مدل 500 را بانام 500X معرفی کرده که نام دیگر آن را نیز «نسخه سالگرد صدوبیست سالگی» گذاشته است.

این نسخه خاص از فیات 500 را می‌توان یک هاچبک با ظاهر منحصربه‌فرد خود دانست که قسمت بالایی و سقف خودرو بارنگ مشکی همراه شده و به همین دلیل توانسته ترکیب رنگی دوگانه چشم‌نوازی را برای طراحی خارجی خودرو ایجاد کند.

دیگر مواردی که خودروساز ایتالیایی به این نسخه خاص افزوده است شامل رینگ‌های مشکی‌رنگ 18 اینچی، علامت مربوط به صدوبیست سالگی شدن روی این خودرو، چراغ‌های جلویی تمام LED و همچنین آینه‌های بغل مشکی‌رنگی است که بتوانند هماهنگی کاملی را هم با طراحی خودرو و هم بارنگ آن داشته باشند. درون کابین نیز، داشبورد، کنسول و ابزارهای موردنیاز سرنشینان را می‌توانیم بارنگ مشکی مشاهده نماییم.

فیات 500X با یک سیستم چهارچرخ محرک (AWD) هوشمند و یک موتور 1.3 لیتری توربوشارژ که می‌تواند در کلاس خود و با توجه به حجم پایین، بهترین گشتاور را ارائه دهد، درواقع به این منظور طراحی و تولیدشده است تا حواس دنیا را به سمت این نسخه خاص و درواقع یک کلاس خودرویی که در کنار شاسی‌بلند ها، بیشتری ن رشد را در صنعت خودروسازی دارد، جلب کند.

فیات 500X نسخه سالگرد 120 سالگی، درست مانند مدل معمولی فیات 500، دارای یک قلب تپنده 1.3 لیتری توربوشارژ که در سال 2019 معرفی‌شده و می‌تواند 177 اسب بخار را در کنار 284.7 نیوتون متر گشتاور به زیر پای راننده خود منتقل کند. قدرت و گشتاور این موتور، از طریق یک جعبه‌دنده خودکار به چهارچرخ خودرو منتقل‌شده و با سیستمی که فیات روی این خودرو کار گذاشته است، در مواقعی که به سیستم چهارچرخ محرک نیازی نیست، فیات 500X می‌تواند با قطع جریان قدرت از روی محور عقب، به‌عنوان یک خودروی چرخ جلو محرک (FWD)، عمل کند.

چراغ‌های روشنایی مخصوص روز و چراغ‌های عقب و جلویی کامل LED به‌عنوان مشخصه‌های استاندارد برای فیات 500X نسخه 120 سالگی فیات، ظاهرشده‌اند.

 

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.