Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تماشا کنید؛ ویدئویی خیره کننده از جیپ گرند چروکی تیون شده با قدرت 1,200 اسب بخار!

با نگاهی به سال‌های گذشته، می‌توانیم به خودروی جذاب جیپ گرند چروکی SRT8 برسیم که به لطف موتور حجیم 6.4 لیتری 8 سیلندر خود موسوم به HEMI که توانایی تولید 465 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور را داشت، سریع‌ترین خودروی جیپ در همه‌ی زمان‌ها لقب گرفت.

البته در حال حاضر، عنوان سریع‌ترین خودروی ساخته‌شده توسط این شرکت آمریکایی، متعلق به خودروی ترک هاوک (Trackhawk) این شرکت است که می‌تواند با قلب تپنده 6.2 لیتری V8 خود، قدرت بی‌نظیر 707 اسب بخار و گشتاور منحصربه‌فرد 875 نیوتون متر را تولید نماید. خودرویی که حتی می‌تواند شاسی‌بلند لامبورگینی یعنی اوروس را نیز در یک دوئل مسیر مستقیم، به یک چالش سخت دعوت کند.

البته بااینکه SRT جیپ متعلق به سال 2012 بوده و هم‌اکنون خودروهای قدرتمندتری مانند همین ترک هاوک تولیدشده‌اند، اما این خودرو هنوز هم طرفداران زیادی را در سراسر دنیا داشته که بعضی از آن‌ها، نمونه‌های تقویت‌شده و یا در اصطلاح فنی، تیونینگ شده‌ای را ارائه داده‌اند که هم ازلحاظ طراحی ظاهری و هم قدرت و سرعت، به نقطه استثنائی رسیده است. نمونه یکی از همین تیونینگ های جذاب،SRT است که با موتور هیولایی و ظاهر تهاجمی خود، می‌تواند قدرت 1,200 اسب بخار را به زیر پای راننده خود منتقل کند.

این موتور قدرتمند تیون شده که در زیر کاپوت خودرو پنهان‌شده است، در طراحی خارجی نیز با سپرهای جلو و عقبی بزرگ، چراغ‌های مشکی‌رنگ جذاب، قسمت‌های پلاستیکی بالای قوس لاستیک‌ها و تعداد دیگری از تغییرات، همراه شده است. همچنین صاحب این نمونه تیون شده از جیپ SRT، این هیولا را با سیستم تعلیق بادی قابل تنظیمی همراه کرده که می‌تواند ارتفاع خودرو را بسته به نیاز راننده، کم‌وزیاد کند.

همچنین ترکیب رنگی مشکی و قرمز در خود بدنه خودرو و همچنین همراه شدن این ترکیب رنگی با رینگ‌های 22 اینچی طلایی‌رنگی که به جذابیت و جسارت خودرو افزوده‌اند نیز، از دیگر مواردی هستند که به هرچه جذاب‌تر شدن این تیونینگ افزوده‌اند.

منبع CARSCOOPS
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.