Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تکلیف شکایات مردم از ایران‌خودرو و سایپا چه می‌شود؟

ماجرای بدقولی شرکت‌های خودرویی به یکی از مشکلات پیچیده اقتصادی کشور تبدیل شده که بعضی از آنها به دلایل غیرعمدی و صرفا متاثر از وضعیت اقتصادی کشور در یک سال اخیر بوده و با شکایات مردمی روبرو شده است. ولی در مقابل بعضی از شرکت‌ها نیز با سو استفاده از وضعیت موجود، عرصه را برای کلاهبرداری‌های خود مناسب دیده و به قول معروف، تر و خشک را باهم سوزاندند!

به گزارش چرخان، محمدعلی اسفانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در مصاحبه‌ای گفت: شکایات زیادی به سازمان تعزیرات رسیده که عدد این شکایت به 17 هزار مورد می‌رسد. از این تعداد شکایت چیزی در حدود 10 هزار پرونده به صدور حکم رسیده و 7 هزار پرونده در حال بررسی است. در بسیاری از این شکایات، رضایت شاکی جلب شده ولی بسیاری از این شکایت‌ها از شرکت‌هایی بوده که بیشتر از امکانات تولیدیشان، اقدام به فروش خودرو کردند.

وی در ادامه افزود: با 5 خودروسازی که شکایات زیادی از آنها شده جلساتی برگزار کردیم تا آنها رضایت مشتریان را جلب کنند. ایران‌خودرو و سایپا نیز در حال تحویل تعهدات خود هستند و سایر شرکت‌ها نیز با ما توافقاتی داشته‌اند. به طور کلی شرکت‌ها باید با پرداخت مبالغ سود سپرده و سایر موارد قانونی، سعی خود را برای کسب رضایت مردم به کار گیرند.

 

5 دیدگاه
  1. محسن می گوید

    تورابه قرآن به فکرسروسامان دادن قیمتهای نجومی این۲شرکت باشین بازطی چندروزپیش تاالان خودروگران شده

  2. سیده می گوید

    هشت ماه پیش ثبت نام کردم فروش فوری قرار بوده یک ماه تحویل بده اما هنوز تحویل نداد الان شیش ماه دیرکرده داره ماشین تیبا دوگانه سوز…..
    این سایپا چه شرکتی که انقدر داره ظلم مردم میکن..
    همه زندگی من این ماشین بوده..
    تو را خدا یکی به داد ما برس…….

  3. سید می گوید

    باسلام .به خداوندی خدا دارم داغون میشم من در وقطی میبینم در بهمن۹۸ خیلی ها به راحتی ثبت نام کردن تحویل گرفتن وفروختن اخه من چه گناهی کردم که از حاشیه نشینهایه شهر هستم چه گناهی کردم که پولدار نیستم تا حسابی داشته باشم تا بتوانم دسته چک بگیرم وچه گناهی کردم که کاری دیگر ی ندارم وفقد برایه کارکردن برایه دادن کرایه خانه وخرج دوفرزند باید جون بکنم آیا رحمتون به ما نمیاد که صد بار پیام دادم ولی کسی اهمیت نداد چرا باید به نام من وامسال من خودرو رو بفروشید ولی به کام پولدارها بنشینه بخدا یا اگر خدا را قبول دارید برایه عید یک جفت کفش هم نتوانستم بخرم من برایه کارکردن با خودرو خودم را مثل مرغ سرکنده به درو دیوار زدم ولی چه کنم که کسی جوابگو نبود اگر کسی سوالی داشت شماره ام رو مینویسم تماس بگیرید۰۹۰۱۵۰۶۰۰۴۵سید

  4. سعید می گوید

    سلام اعتبار کارت تموم شده ۴ روز پیش بردم تعویض کردم الان برا واریز پول میزنم میگه شماره کارت با کد ملی مطابقت ندارد بانک میگه مشگل از سیستم ایرانخودرو هست چون شماره کارت شما الان در سیستم ما ثبت شده نمایندگی ایران خودرو میگه مشگل از بانک هست موندیم چیکار کنیم بانک میگه شماره شبا بگیر مستقیم از بانک خودمون واریز کنیم نمایندگی میگه اینترنتی هست نمیشه الان چیکار کنیم موندیم خودمونم لطفا کمک کنید تا شنبه وقت داریم به اسم خانومم در اومده ماشین در قرعه کشی

  5. رضواني می گوید

    سلام چرا قراره قیمت خودرو هر ۳ ماه با توجه به تورم بازبینی شود ؟ پس تکلیف ما که یکسال قراره پولمون بابت پیش خرید بمونه چی می شه؟مگه پول ما شامل تورم نمی شه ؟ از سال ۹۸ پولمون خوابیده تا آخر ۹۹ که ماشین بگیریم.لااقل این طرح را برای ثبت نامی های جدید بکار ببرید که تکلیفشان را بدانند که اکر خواستند ثبت نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.