مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا (ساینا و تیبا) ویژه مهر 98

توقف روند نزولی قیمت خودروهای داخلی و صعودی شدن قیمت در بعضی از خودروهای تولید داخل باعث شده تا فعالیت خودروسازان نیز برای متعادل کردن بازار افزایش پیدا کرده و برای دومین بار در هفته اخیر شاهد عرضه شرایط پیش فروض محصولات سایپا هستیم. البته گفتنی است که این شرایط پیش فروش محدودتر و بدون ارائه تسهیلات بوده و احتمالا مورد استقبال مشتریان قرار نگیرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش دو محصول پرطرفدار خود رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این دو محصول می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش کرده و در موعد اعلامی که سال 99 خواهد بود، خودروی خود را تحویل بگیرند.

سایپاگفتنی است که این شرایط پیش فروش سایپا در حالی اعلام می شود که در طرح پیش فروش قبلی شاهد عرضه محصولی مانند کوییک بودیم که مدت‌ها از عرضه این خودرو می‌گذشت. همچنین بسیاری از مشتریان انتظار داشتند که این شرایط پیش فروش همراه با ارائه اعتبار باشد و سایپا تسهیلاتی را برای کمک به مشتریان ارائه نماید چرا که قیمت خودرو قطعی نبوده و با توجه به وضعیت یکسال اخیر هر قیمتی از سوی این شرکت قابل اعمال است!

خودروهای عرضه شده در این شرایط پیش فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط پیش فروش ساینا دنده ای است که با پیش پرداخت 27 میلیون تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل این خودرو فروردین ماه سال 99 عنوان شده است. سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این خودرو 15 درصد بوده و مشتری در صورت انصراف از سود 12 درصدی برخوردار خواهد شد.
  • دومین خودروی عرضه شده توسط سایپا، تیبا صندوقدار است که با پیش پرداخت 22 میلیون تومان و موعد تحویل فروردین و اردیبهشت 99 قابل سفارش است. به پیش پرداخت مشتریان در این خودرو نیز سود مشارکت 15 درصدی و سود انصراف 12 درصدی تعلق خواهد گرفت.

البته سایپا برای خرید این خودروها در طرح پیش فروش قوانین سختگیرانه خود را حفظ کرده و بسیاری از محدودیت‌های قبلی را در این طرح فروش نیز اعمال کرده است.

گروه خودروسازی سایپا و فعالیت خوب این شرکت در بازار، عرضه شرایط فروش ایران‌خودرو نیز مزید بر علت شده تا کابوس دلالان بازار تکمیل گردد!شرایط و جزئیات ثبت سفارش در این فروش گروه سایپا

  • محدودیت کد ملی در این شرایط فروش سایپا فعال خواهد بود و طبق جزئیات اعلامی از سوی این شرکت، آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 تا به امروز از محصولات این شرکت خریدی داشته باشند امکان ثبت نام نخواهند داشت.
  • با توجه به اینکه محدودیت کد ملی در این ثبت نام وجود خواهد داشت، مسئولیت هر گونه اشتباه در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود و مبلغ پرداختی بدون هیچ سود و اضافه‌ای عودت خواهد شد.
  • با توجه به تصمیم مسئولین این شرکت، امکان ثبت نام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نخواهد بود.
  • امکان خرید انصرافی و صلح در این شرایط فروش فوری وجود ندارد.
  • درگاه پرداخت بانکی این شرکت در ساعات خاصی از روز باز خواهد شد که این ساعات با توجه به ساعت time.ir تنظیم شده و بدیهی است که در غیر ساعات اعلامی امکان پرداخت نیز وجود نخواهد داشت.
  • به منظور تسهیل و تسریع در روند ثبت نام بایستی تمامی اطلاعات لازم برای ثبت سفارش در دسترس باشد. به معنای دیگر اینکه برای تسریع در روند ثبت نام، همه اطلاعات هویتی و مالی را آماده نمایید تا در زمان ثبت سفارش به مشکل نخورید.
  • پس از ثبت نام و ثبت سفارش امکان تغییر در جزئیاتی مثل کد ملی و نام و نام خانوادگی وجود نخواهد داشت.
  • ظرفیت تعیین شده برای این پیش فروش محدود بوده و بدیهی است که به محض اتمام ظرفیت تعیین شده، مبادی ثبت نام بسته شده و امکان ثبت سفارش وجود نخواهد داشت.
  • ثبت سفارش برای خودرها صرفا از محل رنگ‌های موجود خواهد بود.
  • تکمیل وجه در زمان تحویل طبق قیمت اعلامی سایپا خواهد بود و بدیهی است این قیمت گذاری بر اساس زمان تحویل و قیمت تمام شده خودرو خواهد بود. به همین دلیل مشتریان باید به این موضوع توجه کرده تا مشکلات بعدی در این رابطه پیش نیاید.
  • گفتنی است که طبق توافق صورت گرفته با ایران‌خودرو، اطلاعات مشتریان دو شرکت خودروساز اشتراک گذاری شده و آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات این دو شرکت خریدی داشته‌اند، امکان ثبت سفارش و یا تحویل خودرو نخواهند داشت.

شرکت خودروسازی سایپا که در تولید رنو و برلیانس دچار مشکل شده و اعتراضات زیادی به این خودروساز وارد شده، حالا در بحث تولید و تحویل خودروهای فروخته شده قبلی نیز دچار مشکل شده است. از سوی دیگر مشکلات قضایی ایجاد شده برای این شرکت نیز مزید بر علت شده تا همه چیز برای ورود مجلس مهیا باشد و دولت نیز برای سامان دادن به اوضاع سایپا وارد عمل گردد.

سایپامشاهدات و گزارشات واصله به چرخان نشان می‌دهد که سایپا برای تحویل خودروهای فروخته شده در همین دو سه ماه اخیر نیز دچار مشکل بوده و علیرغم قول این شرکت برای تحویل 30 روزه محصولات فروخته شده ولی هنوز بعضی از محصولات علیرغم گذشت بیش از یکماه به دست خریداران نرسیده است! اکنون باید ببینیم که با توجه به این مشکلا سایپا در تحویل خودروهای فروخته شده و همچنین وضعیت معوقات بسیار زیادی که در حال حاضر اعتراضات زیادی در پی داشته، بازهم مشتریان از این شرایط پیش فروش استقبال خواهند کرد یا بازهم شاهد عدم فروش بعضی از خودروها مانند سراتو خواهیم بود!

گروه خودروسازی سایپا حالا پس از گروه خودروسازی ایران‌خودرو اقدام به عرضه شرایط پیش فروش نموده که پس از چندین ماه وقفه در عرضه بعضی از خودروها شاهد عرضه محصولات متنوعی از این شرکت هستیم که احتمالا مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت ولی در صورت بدقولی دوباره این خودروساز، احتمالا بازهم شکایات زیادی از این شرکت به قوه قضایی ارسال خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوستان اصلا خریدی از کارخانه سایپا انجام ندهید اخرش پشیمانی شدیده.از بیرون تهیه کنید لااقل مطمئن هستید، اگه بیشتر پول میدهید ماشینتون زیر سرتون.الان چند ماه تکمیل وجه کردم اما خبری از ماشین نیست و کسی هم جوابگو نیست.مواظب باشید مال باخته نشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا