مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی سایپا اعلام شد (29 مهر 98)

بازار خودروهای داخلی با عرضه خودروسازان متعادل شده بود که با دستکاری بعضی از سودجویان این تعادل بهم ریخت. حالا خودروسازان برای جبران وضعیت موجود تلاش خود را برای عرضه خودرو بیش از پیش کرده‌اند. در همین راستا جدیدترین شرایط فروش اقساطی سایپا اعلام شده که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات خود خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت اقدام به ثبت سفارش کرده و خودروی خود را طبق موعد اعلام شده تحویل بگیرند. گفتنی است که این شرکت در دو مرحله اقدام به پیش فروش محصولاتش کرد و به زودی شرایط پیش فروش جدیدی نیز اعلام خواهد کرد.

محصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، سایپا 151 است که با قیمت نقدی 40 میلیون و 313 هزار تومان قابل سفارش بوده و مشتریان از تسهیلات 4 میلیون تومانی برای خرید این خودرو بهره‌مند می‌شوند. بازپرداخت این تسهیلات نیز در قالب 3 چک 4 ماهه خواهد بود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، تیبا صندوق‌دار با رینگ فولادی است که مشتریان از تسهیلات 5 میلیون تومانی برای خرید آن بهره‌مند می‌شوند.
  • سومین محصول نیز خودروی تیبا صندوق‌دار به رینگ آلومینیومی است که مشتریان با قیمت کل 46 میلیون و 443 هزار تومان سفارش خود را ثبت می‌کنند که 5 میلیون تومان از این مبلغ به عنوان تسهیلات به مشتری اعطا می‌گردد.
  • چهارمین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، سایپا 131 است که با پیش پرداخت 33 میلیون و 450 هزار تومان قابل سفارش بوده و تسهیلات 4 میلیون تومانی به مشتری تعلق خواهد گرفت.

 

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا