مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری اقساطی ایران‌خودرو ویژه آبان 98

فعالیت خودروسازان باعث شده تا کمی از روند صعودی این روزهای بازار خودرو کاسته شود و فعالان بازار امیدوارند که ایران‌خودرو و سایپا کماکان به عرضه طرح فروش خود ادامه دهند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 11 صیح روز 1 آبان ماه سال جاری با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند. قابل ذکر است که این شرکت در مهر ماه چیزی نزدیک به 10 طرح فروش مختلف را ارائه کرد که از استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شد.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش به شرح زیر است:

  • اولین محصول ارائه شده ایران‌خودرو پژو 405 دوگانه‌سوز است که در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری قابل سفارش بوده و قیمت کل 65 میلیون و 578 هزار تومان تعیین شده است. 10 درصد از این مبلغ به عنوان تسهیلات و مابقی به صورت پیش پرداخت از مشتری دریافت می‌گردد.
  • دومین محصول ارائه شده توسط ایران‌خودرو، پژو پارس تیو5 است که در رنگ های سفید و خاکستری متالیک عرضه می‌گردد. پیش پرداخت لازم برای این خودرو 77 میلیون و 90 هزار تومان بوده و الباقی به صورت تسهیلات یکساله به مشتریان عرضه می‌شود.
  • سومین خودروی عرضه شده توسط ایران‌خودرو، پژو پارس سال است که قیمت تعیین شده برای آن نیز 78 میلیون و 8 هزار تومان است که 10 درصد از این مبلغ به عنوان تسهیلات به مشتریان ارائه می‌گردد. بازپرداخت تسهیلات ارائه شده به صورت یکساله بوده و امکان بازپرداخت زودتر از موعد نیز نخواهد بود.
  • چهارمین خودروی عرضه شده پژو 206 صندوقدار است که در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری قابل عرضه بوده و قیمت تعیین شده برای آن 80 میلیون و 303 هزار تومان است. این خودرو نیز با تسهیلات 10 درصدی عرضه شده و بازپرداخت آن نیز همانند سایر تسهیلات این طرح فروش است.
  • گفتنی است که در این شرایط فروش، اقساط به صورت دو چک در تاریخ‌های 6 ماهه از مشتریان دریافت می‌گردد در حالیکه در طرح‌های قبلی صرفا یک چک از مشتری دریافت می‌شد.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تفاوت به این مملکت داری که به یکباره خودرورابه سه برابر قیمت به مردم میدهید و مژدگانی هم میخواهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا